vineri, aprilie 1

Buy again: Neutrogena hand cream

Am ajuns in timp la concluzia trista ca nu-mi place nicio crema de maini din cate am incercat: ori se absorb prea rapid si nu hidrateaza suficient, lasand in urma o senzatie de piele uscata, ori sunt prea grase, ori au miros prea puternic, ori sunt prea apoase... si lista ar putea continua la nesfarsit.
Asa ca, atunci cand am vazut pe crema asta ca scria concentrated, mi-am zis ca poate am gasit totusi ceva diferit. Si asa si este, pentru ca:
- nu are miros
- are efect imediat
- recipientul micut se preteaza la calatorii
- e nevoie de o cantitate redusa pentru fiecare aplicare
- se absoarbe foarte rapid si nu lasa in urma o senzatie lipicioasa
- hidrateaza pielea mainilor si unghiile
- e foarte buna pentru pielea uscata din zona coatelor
- cantitate /pret: 50 ml aprox. 19 lei



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...