miercuri, mai 25

Review Demachiant Herbosophy pentru ten normal/mixt

Desi ma tenteaza produsele acestei game inca de la aparitie, nu am apucat sa imi iau decat un balsam de buze, care nu mi-a placut deloc, deoarece ramanea alb odata aplicat. Noroc insa cu revistele cu produse cadou ca mai ajung sa incerc si chestii pe care poate altfel nu le-as cumpara. Si astfel am avut inca o surpriza placuta odata cu utilizarea acestui lapte demachiant cu extract din ceai verde, acid hialuronic si panthenol.
Ingredients: aqua, paraffinum liquidum, glycerin, cetearyl alchol, petrolatum, dimethicone, ceteareth-20, panthenol, sodium hyaluronate, propylene glycol, Camellia Sinensis leaf extract, sodium hydroxide, phenoxyethanol, benzoic acid, dehydroacetic acid, ethylhexyglycerin, polyaminopropyl biquanide, parfum.


La demachiantul Herbosophy mi-a placut:
- textura aproape perfecta, nici prea lichida, nici prea consistenta
- mirosul placut (de plante)
- demachiaza fara sa lase pelicula lipicioasa
- raportul pret/cantitate: 19 lei sticluta de 200 ml

Contra
- nu stiu daca aspectul estetic se pune, insa ambalajul nu-mi inspira nimic, mi se pare super fad
- se consuma repede
- se gaseste doar in farmaciile Sensiblu

Notele mele
Prezentare: 4
Textura: 4.7
Eficacitate: 4.6
Delicatete: 4.5
Senzatie dupa aplicare: 4.7
Raport pret/calitate: 4.6
Nota finala: 4.5

In concluzie, s-ar putea sa cumpar din nou acest demachiant, deoarece imi place cum lasa tenul dupa utilizare si deja ma gandesc sa il incerc in combinatie cu o crema tot din gama lor, m-ar tenta o crema de noapte sau cea matifianta.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...