sâmbătă, aprilie 23

Review servetele demachiante Corine de Farme

Am scris deja despre aceasta gama nou aparuta in magazinele de la noi aici si de atunci n-am apucat sa imi cumpar altceva in afara de servetelele demachiante, carora le fac acum review-ul promis.
In descrierea lor de pe site scrie ca au 98% ingrediente de origine naturala si sunt hipoalergenice, nu contin parabeni si nici alcool. Mi-am zis sa fac un pustiu de bine si sa le scriu, deoarece nu le-am gasit pe net si n-am fost pe faza sa le pozez.
Ingredients: aqua, isopropyl palmitate, caprylic/capril trygliceride, glycerin, sucrose myristate, parfum, sucrose stearate, sodium acrylates copolymer, hydrogenated polyisobutene, xanthan gum, 1,2-hexanediol, caprylyl glycol, helianthus annuus seed oil, phospholipids, polyglyceryl-10 distearate, sodium hydroxide, methylisothiazolinone, polyaminopropyl biguanide, citric acid, tropolone, tocopherol.


Pro
- au miros placut si discret
- nu agreseaza pielea
- se pot folosi si pentru demachierea ochilor
- tonifiaza si hidrateaza,
- nu lasa pelicula grasa pe ten
- ambalajul se poate inchide usor si relativ etans, am patit la alte tipuri de servetele sa intre aer si sa se usuce
- raport pret/cantitate: 17 lei si sunt 25 de servetele

Contra
- au ambele suprafete netede, mi-ar fi placut ca una din suprafete sa aiba asperitati
- putin cam uscate, trebuie insistat putin
- demachiaza destul de bine, insa nu e suficient, cel putin pentru mine

Notele mele
Prezentare: 4/5
Textură: 4/5
Eficacitate: 3/5
Miros: 4/5
Senzaţie după utilizare: 3.5/5
Raport pret/calitate: 3.5/5
Nota finala: 3.6/5

In concluzie, sunt niste servetele demachiante care merita incercate, datorita compozitiei indeosebi, insa eu inca sunt in faza in care aleg tot altele de fiecare data cand mi se termina cele pe care le am, asa ca asta va fi principalul motiv pentru care nu o sa le cumpar din nou, cel putin nu prea curand.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...