vineri, august 19

MAC. Depotting.

Pe scurt, cam asta este subiectul de interes: mi-am dorit tare mult un quad pe care sa-l personalizez, insa avand deja cateva farduri cu ambalaj propriu, am luat doar un refill.


M-am inarmat cu rabdare si cele necesare, mi-a placut postarea Ancai pentru ca era foarte la obiect si... 20 de minute mai tarziu am obtinut si rezultatul dorit. Cu ce pret, se poate vedea mai jos, prin comparatie cu fardul din stanga sus (refill).


Insa, privind partea buna a lucrurilor, niciun eyeshadow n-a crapat si nu s-a stricat iremediabil. Ceea ce ma deranjeaza se refera la partea estetica, insa, cu putina indemanare, cred ca voi avea mai mult noroc data viitoare. Nu de alta, dar mai am farduri in ambalaj...
Oricum, din punct de vedere practic, sunt mult mai usor de manevrat si mai la indemana decat separat, imi place foarte mult ideea si foarte probabil nu ma voi limita doar la un singur quad... insa ma gandesc serios sa nu ajung nici la cele in care incap 15 culori.




2 comentarii :

  1. Cat ai dat pe quard?
    Eu l-am facut in grecia la pretul de 9 euro:-?

    xoxo
    www.dedeeasclothes.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam 7 euro, daca bine tin minte (in Germania).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...