miercuri, august 10

Summer lipbalms from Nivea

Poate ar fi trebuit sa precizez din titlu, vara imi plac mult balsamurile colorate si cum Nivea scoate balsamuri pe banda rulanta... nu ma pot abtine sa nu iau de fiecare data sa incerc cate unul nou.
Am mai multe nuante decat folosesc din gama Nivea, cel cu cirese a ramas in urma, preferatele mele sunt cele cu grapefruit roz, cu fructul pasiunii si cu rodie.
De ce imi plac: au miros fructat, culoare destul de discreta si uneori, daca nu ma fardez, imi e mult mai usor sa folosesc un balsam colorat si atat.
De ce nu-mi plac: lasa o senzatie usor neplacuta pe buze, nu lipicioasa, nu stiu cum sa o definesc, dar la majoritatea balsamurilor de buze Nivea se simte. Si nu sunt hidratante pe termen lung.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...