miercuri, septembrie 14

Tag Get Your Freak On, 15 Weird Facts


And oficially.. I've been tagged, by Nimphe, careia ii transmit numai ganduri bune si pe aceasta cale.
Nu ma asteptam sa incep cu un tag fara legatura cu beauty, insa, fie... desi s-ar putea sa iasa destul de boring, dar poate totusi funny.

1. What's a nickname only your family calls you?
Pai ai mei ar fi vrut sa ma cheme Oana, dar pe certificat a iesit cu I, asa ca au ramas cu regretul si m-au strigat Oana si Onuta, dar cam atat. No real nicknames here, I'm afraid.

2. What's a weird habit of yours?
Asta e buna, imi curat dintii cu un fir de par, in loc de ata dentara (am citit candva ca e mai putin daunator).

3. Do you have any weird phobias?
Mi-e frica sa nu pic in nas cand cobor din autobuz (nu copiez, cross my heart), mi-e frica sa nu raman incuiata in toalete, mai ales publice si... nu stiu, cam asta imi vine in minte pe moment.

4. What's a song you secretly love to blast & belt out when you're alone?
Nu prea am obsesii cu melodiile, de obicei pun tv-ul pe un canal cu muzica si ma desfasor.
Ma mai gandesc pana raspund la celelalte intrebari.
LE: Nope, nimic.

5. What's one of your biggest pet peeves?
Cu exprimarea mai e cum e, dar cu greselile de ortografie... poate e si defect profesional, dar de multe ori nu ma pot abtine sa nu comentez.

6. What's one of your nervous habits?
Imi crosetez cu unghiile pielea capului, mai ales cand sunt obosita si nu ma mai controlez. Si ma aleg cu bubite.

7. What side of the bed do you sleep on?
Pe cea dreapta, cand sunt acasa, dar am constatat ca nu e o regula, in primavara am schimbat cateva hoteluri intr-o saptamana si am ales cand cum. Nu-mi dau seama inca pe ce criteriu.

8. What was your first stuffed animal & its name?
Nu-mi aduc aminte decat de o maimutica, cat palma, n-am prea avut chestii de plus. O chema, evident, Muta si o duceam cu mine prin toata casa.

9. What's the drink you always order at Starbucks?
Cafeaua zilei (la filtru) cu putin mai mult loc pentru lapte. Indiferent ce cafea e.

10. What's the beauty rule you preach ... but never actually practice?
Crema cu SPF, cred. Nu folosesc decat la plaja.

11. Which way do you face in the shower?
De obicei nu cu fata, insa daca tocmai mi-am facut parul cu placa (da, se mai intampla si in ordinea asta), atunci incerc pe cat posibil sa nu imi ud parul de pe ceafa.

12. Do you have any weird body skills?
Nu cred, cand eram mica stateam cu genunchii indoiti destul de ciudat, cred ca de asta si am picioarele strambe.

13. What's your favourite "comfort food" / food that's bad but you love to eat it anyways?
Comfort food
: aici cred ca intra chestii care imi placeau in copilarie sau pe care mi le gatea bunica-mea, iar la bad food: fast food, cam orice cu maioneza.

14. What's a phrase or exclamation you always say?
Fuck!

15. Time to sleep - what are you actually wearing?
Tricouri lungi.

M-am gandit cam mult la unele intrebari, insa pana la urma am ajuns la capat. Deja ma intreb cati cunoscuti vor citi cele de mai sus.
Sunt curioasa ce vor raspunde Iepu si Testaholic, daca inca nu l-au primit.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...