vineri, ianuarie 20

John Frieda... love it

Am auzit de la o prietena de sampoanele John Frieda si mult timp nu-mi venea sa cred ca se gasesc in afara tarii in magazinele dm si Douglas si la noi nici macar nu aduc. Dar mi-am luat revansa cand am fost intr-o vacanta si de atunci mi-am cumparat produse John Frieda (sampon si balsam, altceva n-am incercat) de cate ori am avut ocazia.
Am schimbat gama de fiecare data si am ajuns la cea rosie, care imi place cel mai mult. Singura problema de care m-am lovit este faptul ca ma vad nevoita sa reduc timpul intre doua spalari. Insa cum parul meu tinde sa devina din ce in ce mai scurt, nu mi se pare un asa mare inconvenient.
  • Gama Frizz-Ease este destinata parului ondulat si promite sa reduca aspectul infoiat. Mi s-a parut ca imi accentua oarecum buclele si parul era mai matasos, insa cum nu era perioada in care nu-mi era drag parul meu si il intindeam mai mereu, am ales sa trec la o alta varianta.
  • Gama Brilliant Brunette hidrateaza parul saten inchis si brunet, natural sau vopsit si ii ofera stralucire prin intensificarea reflexelor. Am constatat ca intr-adevar parul mi-era mai stralucitor si in plus era mai usor de coafat. 
  • Gama Full Repair se adreseaza parului deteriorat inclusiv prin vopsire si reduce riscul ruperii firelor de par. Ce mi-a placut cel mai mult este balsamul, care poate fi folosit si ca masca de par, daca este lasat sa actioneze mai mult. Mi-a lasat parul descurcat si cu aspect sanatos.
 

In concluzie, mi-a placut fiecare gama in felul sau, mi-as mai dori sa incerc si Liquid Shine intr-un viitor nu prea indepartat si, of course, sa pot achizitiona produsele si de pe rafturile magazinelor din tara. Daca nu cer prea mult.

3 comentarii :

  1. Ma atrage setul pentru par brunet! Nu stiu insa daca voi gasi de unde sa le cumpar, dar chiar imi doresc sa e testez in viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca incep sa se gaseasca si pe unele site-uri accesibile din tara.

      Ștergere
  2. Buna ziua,

    cine este interesat de produse John Freida si Goldwell ma puteti contacta. Lucrez in cadrul companiei si le pot comercializa.
    Nr. de contact 0736.636.987

    Catalin Nedelcu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...