duminică, martie 18

Garnier BB Cream

Am omis partea cu review din titlu, deoarece nu-l consider justificat atata timp cat vreau sa mentionez doar cateva aspecte demne de retinut.
Ce m-a determinat sa scriu astazi: faptul ca, la Cora, am observat ca in dreptul etichetei produsului, raftul era gol! Si aici dau vina in egala masura pe blogosfera de beauty si pe... primavara.


Mi-am dorit mult sa apara si in Romania acest produs, chiar daca probabil difera mult de original si are si provenienta tipic tarilor est-europene, insa pana la urma produsele de larg consum sunt cele accesibile marii majoritati. Intre timp, atatea am citit despre BB cream, ca nu mai stiam ce sa cred si de-abia asteptam sa ma conving pe propria piele.
Parerea mea este ca nu e neaparat nevoie de multe utilizari pentru a vedea ce poate un produs, mai ales in acest caz. Eventual, ce nu poate.
  • Evident, nu este potrivita pentru tenul  meu, mixt-gras, insa pe termen scurt (cateva ore) arata si functioneaza decent. Initial mi s-a parut ca ramane la suprafata pielii, insa ulterior am constatat ca dupa cateva minute se contopeste parca cu pielea.
  • Are un efect foarte placut, racoritor, in momentul aplicarii si se intinde frumos odata ajunsa la temperatura corpului.
  • Are parfum, la modul foarte concret, e unul din principalele motive pentru care nu-mi vine sa o folosesc frecvent. Chiar daca dispare rapid, cred ca se putea si fara.
  • Am apucat deja sa citesc cateva pareri, dupa mine nu se situeaza undeva intre tinted moisturizer si fond de ten, ci mai degraba intre crema de fata si tinted moisturizer si asta pentru ca nu acopera imperfectiunile , nici nu uniformizeaza tenul, mai mult apare ca o baza de machiaj buna.
  • Nu functioneaza pe principiul unui fond de ten: straturi subtiri pentru o acoperire mai buna, este suficient un strat si acolo se vede cam ce poate de fapt (pentru ce promite, as mentiona poza de pe ambalaj)
  • Mi se pare irelevant ca se gaseste in doua nuante, cea mai deschisa (pe care o am si eu) este deja cam inchisa (deci ceva culoare are), insa cred ca era mult mai interesant sa existe o singura nuanta (pana la urma nu in culoare sta calitatea acestui produs).
  • Am incercat-o si sub pudra minerala si sub fond de ten: daca in primul caz aspectul a fost putin mai bun fata de obisnuita combinatie (crema LRP+pudra minerala), in al doilea caz a iesit cam tare in evidenta faptul ca sunt machiata, fapt ce imi displace profund.
In opinia mea, este un produs pentru un ten tanar, fara probleme majore, care nu are nevoie decat de o accentuare a aspectului natural.
Sau poate am devenit prea pretentioasa.

3 comentarii :

  1. eu am zis pas cand am vazut printre ingredientele principale alcool..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat si eu, dar cam tarziu. Nu e prima data cand imi place ceva care, teoretic, nu-mi face bine.

      Ștergere
  2. Mi'am cumparat si eu aceasta crema dupa ce am citit cateva review'uri care m'au convins sa o incerc.Am folosit'o pana acum decat de 2 ori si in primele secunde dupa aplicare nu prea mi'a placut pt ca este ff uleioasa dar peste cateva minute dupa ce intra in piele mi se pare destul de ok,si pe mine m'a pus in incurcatura alcool'ul pe care il contine dar pana la urma am zis sa ii dau o sansa.Poate poti sa treci si pe la mine,pupicii!:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...