luni, aprilie 30

Artdeco eyeshadow base

Am amanat mult timp aceatsa postare, sperand sa am totusi o revelatie sau macar sa mai strang impresii care sa descrie cat mai bine acest produs. Insa am cam epuizat ocaziile in care mi-am propus sa il testez, asa ca presupun ca nu are cum sa mai apara ceva care sa ma faca sa imi schimb parerea.
Baza de machiaj pentru ochi care mi-a placut cel mai mult a fost Urban Decay, urmata de cea de la Radiant, dar dupa esecul cu Alverde am profitat de aparitia unui stand Artdeco si m-am gandit sa vad totusi cum ma impac cu ea.



Ei bine, ma impac si... nu prea.
La inceput, am fost fascinata de faptul ca are culoarea pielii, sclipici discret si o textura usor de intins, la care fardurile adera fara probleme. Pana a venit ziua in care am constatat ca nu face fata asa cum mi-as fi dorit.
  • In momentul in care vremea se incalzeste, rezistenta sa scade gradual, insa ramane in limite rezonabile atata timp cat exista o oglinda prin preajma pentru mici retusuri.
  • Acum, dupa aproape un an, am consumat cam o treime, mi se pare ca este mult prea moale, seamana cu o crema mai densa, nu se usuca, ci eventual, intra oarecum in piele.
  • Nu uniformizeaza textura pielii, in urma aplicarii lasa un strat fin irizat care nu influenteaza nuantele aplicate. M-am obisnuit sa o folosesc zilnic, insa la pleoape uleioase nu este cea mai potrivita alegere.

4 comentarii :

  1. Nu am folosit niciodata primerul de la artdeco (sincer nici nu stiu de unde pot sa il cumpar) insa l-am folosit pe cel de la radiant...si iti spun sincer ca nu ma impresioneaza. Mi-ar mai fi ramas 2 variante mai ieftine: cel de la MUA (comparabil cu UDPP) si acesta de la artdeco dar cred ca o sa cumpar pana la urma TFSI (cica e cel mai bun pentru pleoape uleioase).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primerul Artdeco l-am luat din Douglas. Bineinteles ca nu se compara cu UDPP sau TFSI, insa voiam ceva mai accesibil.

      Ștergere
  2. Și eu am baza de la Artdeco si am o relatie love-hate. Asa cum ai spus, daca e mai cald afara, nu mai rezista asa...eroic :)) Pe mine m-a dezamagit faptul ca nu rezista la fardurile sidefate. De exemplu, daca folosesc fardurile Sleek peste baza asta, pe la jumatea zilei observ cum se aduna tot fardul ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am vazut ca si tu o folosesti, ma gandeam sa ii dau o sansa, insa cum vine vara... mi-as lua totusi altceva. Interesant ce spui de fardurile sidefate, n-am observat sa reziste mai putin (cu Sleek nu am incercat).

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...