sâmbătă, aprilie 21

First impression: Aslavital Mineral Activ

Am intrat recent intr-o benzinarie sa-mi cumpar ciocolata (da, stiu, nici macar nu conduc) si am primit cadou doua mostre din noua gama Aslavital Mineral Activ, alaturi de un autocolant funny.


Crema regenerantă, netezire riduri (de noapte) a fost primul produs pe care l-am incercat, mi-a placut mult mirosul si faptul ca s-a absorbit foarte bine in piele. Am folosit-o de doua ori si m-am dus sa-mi cumpar o cutie intreaga (intotdeauna am fost fan al gamei Aslavital). Mi se pare potrivita ca si crema de noapte pentru ten gras, indeosebi in sezonul de primavara-vara. Pentru ce promite pe ambalaj... asta e alta poveste.
Crema ultraprotectoare FPS50 e... albicioasa, bineinteles, seamana destul de bine cu crema de fata antiimbatranire din gama Gerovital Sun. Se intinde insa destul de usor si lasa o senzatie destul de placuta dupa aplicare, fara film gras. Insa, n-as folosi-o fara sa ma fardez decat eventual la mare. O remarca: cred ca aceste doua creme sunt singurele de pe raftul din magazin care au FPS 50, genul asta de creme se gasesc de obicei in farmacii si cred ca asta pentru un motiv intemeiat.

Si, ce mi-am mai cumparat:
Cremă pentru curăţarea feţei (fără săpun) de care sunt foarte multumita: textura, miros, pret... mai putin cantitate (100 ml). Este exact genul de produs pe care l-as folosi dimineata, deoarece am cam trecut de faza gelurilor de curatare si in general folosesc demachiant in loc de alta alternativa. Are o culoare bej-gri foarte interesanta si este foarte densa fata de ce ma asteptam, imi place ca nu usuca tenul.


Gama mai cuprinde o crema intensiv hidratanta de zi cu SPF 15, o crema antiage cu calciu, o crema, respectiv un gel pentru conturul ochilor, o emulsie demachianta, lotiune (apa) tonica (n-am vazut-o inca) si un demachiant instant pentru ochi si buze, care e urmatorul pe lista de achizitii. Preturile sunt cuprinse intre 13-23 lei.


M-au surprins ambalajele noi, mai inspirate decat precedentele si parfumul folosit ca ingredient (macar nu e deranjant, dimpotriva). Dar, pentru ca gama este destinata tenului sensibil, din pacate acest ultim aspect vine ca un dezavantaj.

Un comentariu :

  1. le-am incercat si eu si par destul de acceptabile pt n brand romanesc..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...