duminică, mai 6

Mannequin hands


Am gasit in cele din urma o oja cat mai apropiata de nuanta fondului de ten (they say that if you want mannequin hands you should look for a nailpolish that matches your foundation) in noua gama Color Riche Le Vernis de la l'Oreal (fac ce fac si tot fan l'Oreal raman) si am obtinut culoarea pe care mi-o doream pe unghii de ceva vreme.
Nuanta se numeste 102 Macaroon Noisette si este un nude usor sidefat. Aplicarea este relativ usoara si fara prea multe dungi, insa acoperirea lasa de dorit. Mai sus am folosit 4 straturi (da, 4) si din pacate am avut neplacerea sa observ si niste bule micute de aer odata ce oja s-a uscat (desi trebuia sa ma astept). In rest, se usuca repede si are un luciu frumos. O sa incerc sa obtin acelasi efect din mai putine straturi data viitoare.
Details: oja are 5 ml si a costat 14,5 lei.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...