luni, iunie 11

My preciousss...

Mi-am dorit mult de tot o oja Essie, iar in cele din urma, prietena mea R. mi-a facut o surpriza si mi-a adus... 3. Mai mult, desi nu a gasit cele doua nuante pe care i le indicasem, a ales exact culorile care mi-ar fi placut. Inca sunt foarte impresionata, le-am incercat doar de test si in cele din urma am ales o pedichiura cu cea mai deschisa dintre ele (sorry, no pictures). Deja aveam emotii la cate citisem despre cat de dificil se aplica ojele Essie, indeosebi nuantele deschise, si cum ma stiam indemanatica si nu prea, m-am bucurat cand am vazut ca nu e chiar asa. Am inteles ca au schimbat aspectul pensulei aplicatoare si acum e mai lata, iar procesul s-a imbunatatit considerabil.


De jos: 
  • A Crewed Interest din noua Navigate Her Collection
  • Chinchilly
  • Eternal Optimist
Se pare ca imi voi face unghiile ceva mai des zilele astea, nu de alta, dar ma tenteaza sa vad si celelalte doua nuante in toata splendoarea lor.

Si, ca o paranteza, tocmai am depasit numarul de oje pe care imi promisesem sa le cumpar anul acesta, asa ca nu mai e nicio surpriza ca n-o sa ma opresc dupa 10. Asta e, am incercat...
De anul asta




LE: Lipseste oja l'Oreal Color Riche, pe care am gasit-o la cateva ore dupa ce facusem deja poza.

8 comentarii :

  1. Abia astept sa fac si eu o calatorie in strainatate sa imi cumpar si eu macar o oja ESSIE. :) Pana acuma tot ceea ce am citit si am vazut in materie de culoare la aceasta marca este exceptionala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi le-am dorit mult si ma bucur ca in sfarsit am reusit sa le adaug la colectie. Sper sa nu mai astepti mult :)

      Ștergere
  2. Oh, cat de faine sunt Essie-urile tale! Daca n-ar fi asa scumpe.... (aici e 11,95 una, poate si mai mult, in functie de gama)
    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Da, sunt intr-adevar cam scumpe, insa un mic rasfat din cand in cand zic eu ca meritam, nu?

      Ștergere
  3. Am si eu A Crewed Interest si cu toate ca este o nuanta foarte frumoasa, mi se pare cea mai proasta oja din colectia mea. Trebuie sa aplic vreo 3 straturi ca sa fie opaca pentru ca doar 2 straturi arata foarte naspa, cu dungi. Daca nu pui destul pe pensula, se usuca in timp ce o aplici, iar daca pui un pic prea mult, iar te trezesti cu dungi. Mai am o oja de la Essie, care iar o tin doar pentru culoare. Altele nu voi mai cumpara, indiferent cat de frumoasa e culoarea. Raman la OPI.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot sa zic ca e cea mai proasta oja, insa intr-adevar e dificil de aplicat. La partea cu OPI iti dau dreptate, si eu le prefer.

      Ștergere
  4. Vai, cat te invidiez! Imi doresc si eu tare mult niste oje Essie. Sa le folosesti iubita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, sper sa ai ocazia cat mai curand sa ajungi in posesia celor pe care ti le doresti.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...