sâmbătă, iulie 14

BB cream battle

Initial se voia o postare de genul Tried&tested, insa dupa o singura incercare cu Revitalift Total Repair 10 BB Cream mi-am dat seama ca probabil ar fi mai utila o comparatie cu Garnier BB Cream, varianta originala, ca sa-i zic asa, aparuta prima pe piata romaneasca, drugstore version cel putin.
La prima testare, mi-au sarit in ochi o bulina alba si una neagra, in ceea ce priveste varianta l'Oreal:
  • mi-a facut o impresie placuta faptul ca este exact culoarea la care ma asteptam (si nu am avut versiunea light, ci medium, ceea ce mi se pare ok pentru un ten bronzat)  si ca nu se modifica pe parcursul zilei. S-a adaptat aproape perfect nuantei tenului (aviz celor care prefera sa nu machieze gatul si decolteul pentru a uniformiza nuantele pielii)
  • din pacate nu este in niciun caz potrivita tenurilor mixte/grase, mi-am dat seama odata cu aplicarea pudrei ca machiajul nu va rezista. Cei de la Garnier, chiar daca au scos o varianta speciala pentru acest tip de ten, au facut treaba buna si cu cea originala, care nu trece testul verii caniculare, in restul anotimpurilor este relativ decenta pentru orice tip de ten, dupa parerea mea.
  • pentru factorul de protectie solara n-am nicio bulina, poate doar una... gri: FPS 20 vs. 15
Si ultimul, si mai ales aspectul decisiv, care face diferenta, este acela ca Revitalift nu indeplineste niciunul din obiectivele cu care se lauda o BB cream si fac referire indeosebi la luminozitate, dar si acoperire in acelasi timp. Singura recomandare pe care as face-o ar fi pentru un ten matur, fara imperfectiuni sau semne de imbatranire evidente.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...