marți, iulie 17

Ivatherm Aquafil Light

Am lasat la urma review-ul cremei Aquafil Light, deoarece reprezinta produsul fata de care aveam cele mai controversate pareri. Imi aminteste, foarte, foarte vag de Nivea Aqua Sensation (oare asa se numea, nu cea de acum, ci de acum cativa ani), insa cel mai mult imi place ca ofera o senzatie de hidratare usoara foarte potrivita tipului de ten (gras) si anotimpului calduros.
La 28 de grade cate am in casa, am fost nevoita sa cazez recipientul pe perioada verii in frigider, iar textura, care mi se parea prea lichida, acum mi se pare mult mai ok. Si inca o faza draguta, imi place capacul-oglinda de mor, atata m-am oglindit in el, ca am reusit sa-mi mut o parte din continut in capac, de la cat am intors cutia.
Pana la urma, pot sa spun ca este un produs care imi place, nu ma deranjeaza lipsa FPS-ului, dimpotriva, imi place ca poate fi folosita si dimineata si seara. Am folosit-o o singura zi ca si baza de machiaj, dar in cateva ore tenul lucea mai vizibil decat daca foloseam crema mea obisnuita, ceea ce m-a determinat sa o las pentru toamna. A ramas deocamdata pe post de crema de noapte, se absoarbe relativ repede si dimineata tenul arata fresh.
Ma bucur ca am avut ocazia sa o testez, eram foarte curioasa de cum ma voi intelege cu ea, dar in final se pare ca am nimerit produse potrivite cerintelor tenului meu.

Si, despre produsele Ivatherm:
  • ambalajele primesc nota maxima
  • demachiantul Ivamat a fost ok, insa mi se pare mai bun cel simplu, pentru fata si ochi
  • crema Aquafil Light cred ca imi va fi crema de vacanta pentru vara asta
  • UNA este o gama antiage mai degraba potrivita mie decat mamei: nu are efecte vizibile pe un ten matur, deja ridat, insa ii imbunatateste vizual aspectul

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...