joi, iulie 12

Testing products part 3: mom&me


Cremele mamei, primite spre testare in campania trender, au fost anume alese pentru a-i face o surpriza placuta (mama prefera cremele romanesti si cu specificatia antiage). Si ca sa facem totul mai interesant, avem cam acelasi tip de ten (gras), insa ne despart 25 de ani si avem preferinte si asteptari destul de diferite de la produsele de ingrijire a fetei.
Mama foloseste creme cat mai putin grase, nu prea isi cumpara crema de ochi (desi ea la ochi se machiaza si ar trebui sa aiba mai multa grija) si este destul de conservatoare in ceea ce priveste produsele pe care le foloseste. Dar am convins-o sa imi impartaseasca cateva impresii despre cele doua creme Ivatherm, alaturi de care o sa adaug si parerea mea avizata, de persoana care nu-si cumpara de doua ori la rand aceeasi crema, doar nu degeaba impartim cosmeticele cu care ne rasfatam.

Crema contur de ochi antiaging UNA

Mom
  • textura pare exact cum trebuie, se intinde usor
  • se absoarbe rapid
  • potrivita pentru dimineata si/sau seara
  • nu reduce ridurile, dar in aparenta pielea arata mai intinsa
  • parfum delicat
  • pretul reprezinta un dezavantaj
Me
  • ambalaj fancy
  • textura prea lichida, iese prea mult pentru o singura aplicare 
  • lasa pielea lipicioasa pentru cateva secunde, in consecinta am folosit-o doar seara
  • dimineata pielea arata intinsa si luminoasa
  • nu are parfum (sau n-am eu nas bun?)
Crema de fata antiaging UNA

Mom
  • textura usoara
  • miroase placut
  • se absoarbe rapid
  • poate fi folosita atat dimineata, cat si seara
  • pielea pare hidratata si mai intinsa
  • reprezinta o buna baza de machiaj
Me
  • textura usor densa, e nevoie de 1 1/2 pumps pentru fata si gat
  • imi place mult de tot parfumul
  • e o crema ideala de noapte
  • interesant e ca lasa pielea usor mata, insa nu suficient pentru zi (pentru mine)
Ce ne-a placut amandurora:
  • ambalajele prin care se vede cat s-a consumat din produse
  • pompita care permite dozarea mai precisa
  • textura produselor, care face din aplicare o adevarata placere
Un dezavantaj cu care am fost amandoua de acord a fost pretul.

Si, bonus, mom despre apa termala:
Asta le ce se foloseste? A, da? Dar nu se incalzeste toata ziua prin soare, in geanta? Ia sa incercam... e placut, dar te superi daca n-o sa o folosesc? (Me: cum sa ma supar? (more for me :evilsmile:

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...