duminică, ianuarie 20

Nailpolish 2012

Well, well... remember this? Si cum ma felicitam ca am fost cuminte si ca o sa reusesc sa cumpar doar cateva nuante, ca doar mi-am propus sa nu depasesc numarul de oje achizitionate anul trecut, odata cu trecerea timpului mi-am dat seama ca orice ban e ca o invitatie la shopping. Si rezultatul...


...intrece pana si banuielile mele. Cam asta e colectia anului 2012, am experimentat culori noi si texturi metalice, sclipicioase si duocrome, plus nuante nude, o varietate binevenita prin calitate, dar nu neaparat prin cantitate. Majoritatea mi-au ramas in minte vazandu-le in swatch-uri, insa si pe rafturile raioanelor de beauty.
Ce n-am pus la socoteala sunt ojele Essie si cateva dintre cele despre care am povestit deja aici, plus oja Benecos Expressive Mint* de care mi-am amintit dupa ce am facut poza.

Favoritele mele de departe sunt, in ordine aleatoare:
  • OPI You're a Doll, Warm and Fozzy
  • Rimmel 200 Princess Pink, 500 Caramel Cupcake, 444 French Lingerie
  • Essence Nude Glam in 02 Iced Strawberry Cream si 36 Enchanted Fairy (e remarcata destul de des)
Si, cele mai mari dezamagiri:
  • l'Oréal Paris Color Riche Nail in nuanta 102 Macaron Noisette chiar daca imi face mannequin hands
  • ojele S-he la care am gasit dupes dupa Chanel Peridot si Orly Rage, dar cu care m-am impacat greu in cauza aplicarii neuniforme
  • Essence Colour & Go 120 Cookie Love care nu ma avantajeaza deloc ca si nuanta
  • Essence Twilight Breaking Dawn part 2 in nuanta 01 Jacob's protection care intr-un strat e transparenta si in trei nu se mai usuca decat cu greu
  • Flormar Jewel Gold no JG451 pe care am gasit-o pana la urma inainte de Craciun (asa apar colectiile de vara, nu?) si de la care ma asteptam sa fie rose-gold si nu prea e...
Ce m-a tentat si acum stau in sertar sunt ojele cu efecte:
  • Seventeen flakies no 103, mi-a placut pana am folosit-o de 2-3 ori
  • Flormar no. 392 pe care am vazut-o la Joice, insa o folosesc foarte rar

* Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari.

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...