duminică, februarie 17

Weekend beauty routine

N-as putea spune ca am si am avut intotdeauna un ritual de weekend, insa de ceva vreme regasesc o constanta in ingrijirea tenului. In general imi place sa folosesc mai multe produse intr-o singura seara, decat sa alternez produsele in timpul saptamanii. 



Astfel, in ultima vreme, ritualul de infrumusetare se desfasoara dupa cum urmeaza:
  • scrub Balea Indian Chai (da, il folosesc pe fata, incepe sa imi placa sa incalc regulile) pentru curatare. Nu face spuma in exces si nu usuca pielea, plus ca nu m-am saturat de mirosul lui inca.
  • urmeaza o masca, care in sezonul rece este de cele mai multe ori un produs care hidrateaza, in vreme ce in restul timpului este o masca purifianta. Acum oscilez intre Freeman Facial Hydration Mask with Goji Berry sau Masca de față cu argilă activă și trandafir de la VivaNatura.
  • Apa de trandafir de Damasc inainte de aplicarea cremei/serum-ului, e un adevarat rasfat, miroase de nu-mi vine sa cred (chiar daca mirosul nu persista).
  • Mix de uleiuri: rosa mosqueta, argan, borago, macadamia, jojoba pentru hidratare intensiva.
  • De obicei aplic un ser, acum am Elmiplant Serum Restructurant si Fortifiant pt Ochi si Buze, pe care il folosesc pe toata fata (indeosebi iarna si mai rar primavara, respectiv toamna).

6 comentarii :

  1. La mine produsele VivaNatura au fost cam apa de ploaie...:D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am incercat alte produse de la ei. Nu stiu ce sa zic, masca cu argila e tot masca cu argila.

      Ștergere
  2. Am avut si eu masca de față de la VivaNatura . Nu a fost extraordinara dar merge :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi se pare prea rea, e mai comod decat cu argila pudra. In rest, n-am facut mare diferenta intre firmele producatoare.

      Ștergere
  3. Ioanna, nu te ustură ochii când pui Freeman cu goji pe faţă? Am luat-o şi eu recent şi am zis că mor când am pus-o pe piele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la aplicare? Nu ma ustura nici macar cand o clatesc, e drept ca nu a ajuns nici accidental aproape de ochi. Chiar mi se pare o masca buna.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...