duminică, martie 1

Nailcare routine

Sau cum am trecut de la just that...



.. la o minicolectie.

  • Sally Hansen Instant Cuticle Remover la inceput nu m-a impresionat, insa in timp am ajuns sa il apreciez pentru ca isi face treaba repede si bine si in plus, se consuma foarte greu. Am mai precizat ca isi face efectul in mai putin de un minut?
  • Betisoarele pentru impins cuticulele sunt de la Sephora, le folosesc cam o data pe saptamana si pentru cineva care nu isi taie cuticulele niciodata au fost o revelatie de genul unde ati fost pana acum? 
  • Baza complex fortifianta de la Farmec o folosesc sub lacul de unghii, nu stiu ce sa zic de puterea ei de fortifiere, nu as putea sa zic ca am constatat ceva deosebit, insa imi place cum se aplica ojele peste. Ce nu-mi place, ca se usuca pe la jumatatea recipientului si trebuie sa imi iau alta.
  • Top coat-ul tot de la Farmec l-am mai pomenit de cateva ori, intr-adevar face ca oja sa reziste mai mult (o, zi, doua in plus, la mine asta e deja diferenta) si, mai mult, il folosesc si fara altceva pe unghii, indeosebi pentru ca ofera unghiilor stralucire.
  • Spray-ul pentru uscare rapida de la Farmec a ramas in topul preferatelor mele inca de cand l-am folosit prima oara, acum il folosesc in combinatie cu top-coatul mai sus mentionat pentru efect mai rapid.
  • Balsamul de unghii Trind* il folosesc mai mult in zilele in care nu aplic lac de unghii (care, btw, nu rezista mult daca fac acest lucru), imi place textura si mirosul sau si incerc sa ma tin de el de cate ori am ocazia.
  • Balsamul de maini Burt's Bees a retrogradat din cauza texturii la balsam pentru cuticule, rar il folosesc ca si crema de maini, desi hidrateaza si se absoarbe rapid in piele.
  • Lotiunea de maini Avojuice Jasmine Juicie de la OPI o tineam de obicei in geanta deoarece era usor de transportat, mai nou insa o las acasa in trusa de manichiura. O prefer pentru ca se absoarbe rapid in piele, insa mirosul ei de la o vreme ajunge sa se simta deranjant. Nu mi se pare ca hidrateaza nu stiu cat, insa in zilele cand nu am pretentii de la cremele de maini mi se pare suficienta.
  • Dischetele cu acetona de la Ebelin au fost cumparate ca varianta comoda pentru calatorii, insa cam atat au si fost, comode. De indepartat oja colorata nu prea se achita, le mai folosesc ocazional cand trebuie sa stau 10 minute cu degetele infasurate in staniol din motive de... glitter.

Si produsele preferate dintre cele de mai sus sunt:


* Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari.

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...