duminică, mai 1

New Gerovital Plant cu ulei organic din flori de mac

Ca sa nu pierdem bunul obicei de a incuraja brand-urile romanesti, astazi sub lupa am cateva produse de la Gerovital Plant din noua gama cu ulei organic din flori de mac. Iar ordinea abordarii coincide cu rankingul acordat produselor respective.


  • crema pentru microdermabraziune cu cristale naturale de corindon mi-a placut de la prima utilizare: mod de aplicare, flacon, textura, cum lasa pielea dupa utilizare, mai putin mirosul, insa nu am de-a face timp indelungat cu produsele deoarece se clatesc, asa ca incerc sa nu ma leg de acest aspect. Mi se pare varianta usor mai eficienta, dar comparabila cu cea a utilizarii bicarbonatului de sodiu pentru o mini microdermabraziune la domiciliu.
  • demachiantul isi face treaba bine, imi place ca nu trebuie sa desfac capacul ca sa aplic produsul si astfel il pot doza mai corect. Eu il folosesc cu ajutorul unei lavete inmuiate in apa fierbinte, astfel ca nu pot atesta puterea sa de demachiere de unul singur, dar in combinatia asta este foarte eficient (cred ca metoda este de fapt cea potrivita, indeosebi pentru ca nu tin sa investesc in demachiante scumpe). Textura sa cremoasa il face usor de aplicat, iar pe masura ce il masez pe piele observ deja cum machiajul incepe sa se dizolve.
  • samponul mi-a placut mai ales ca avusesem o experienta anterioara dezamagitoare cu un sampon Farmec. La cel de astazi ma asteptam la multe, dar sa fie verde nu. In schimb, imi place ca face spuma multa, spala decent si lasa parul usor aspru (numai bine ca il netezesc apoi cu un balsam-masca de par). Trebuie sa fiu sincera si sa recunosc ca nu mi-as fi luat un sampon, dar l-am castigat la o tombola organizata cu ocazia cumpararii cremei mentionate mai sus si ma bucur ca de data asta apuc sa il si folosesc.
In concluzie produsele sunt binevenite pe piata si m-au convins atat sa le folosesc, cat si sa mai imi achizitionez cel putin un produs din gama. Am pus ochii pe lotiunea tonica antioxidanta si abia astept sa imi termin ce folosesc acum ca sa o incerc si pe aceasta.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...