duminică, martie 27

Review Elmiplant Skin Control gel exfoliant zilnic

Folosesc deja de ceva vreme crema gel matifianta din gama Skin Control de la Elmiplant, sunt la al doilea tub, insa n-am fost aproape deloc tentata sa incerc si celelalte produse ale gamei. Pana intr-o zi, cand, cautand ceva de spalat pe fata, cu miros fresh si care sa nu usuce tenul, am vazut pe un raft in magazin un gel verde (i like green a lot) cu mici particule abrazive. Initial cautam un face wash de la Nivea, fara sapun, dar cum nu era, am ales urmatoarea varianta, bineinteles, ceva ce n-am mai avut, gel exfoliant cu lemongrass si micro-particule de bambus. Si, deoarece am fost placut impresionata, produsul si-a castigat dreptul la un review.



Desi aveam rezerve ca va usuca tenul by default, am avut o surpriza placuta: nu numai ca nu usuca, dar lasa o senzatie foarte placuta de prospetime. Ce m-a mai surprins, credeam ca are doar acele granule verzui inchis, dar gelul in sine este abraziv, particulele respective cred ca se topesc in contact cu apa si de fapt previn deshidratarea pielii.

Pro
- exfoliaza foarte delicat si este potrivit pentru folosinta zilnica
- este necesara o cantitate foarte mica la fiecare utilizare, deci se consuma greu
- face putina spuma, placuta ca senzatie (bad for the skin, datorita ingredientului mentionat mai jos)
- nu ustura daca intra in ochi
- miroase placut
- pret/cantitate: 150 g costa 12 lei

Contra
- nu-mi place in mod deosebit ca are laureth sodium sulfate (surfactant cu potential iritant) pe locul doi la ingrediente - nu-mi place nici in sampoane acest ingredient, cu atat mai putin intr-un produs pentru fata
- recomandarea pentru 15-25 de ani (sa fim seriosi, dupa 25 de ani nu mai exfoliaza?)

Notele mele
Prezentare: 3.5/5
Textură: 4/5
Eficacitate: 3.5/5
Miros: 4.5/5
Senzaţie după utilizare: 4/5
Raport pret/calitate: 4/5
Nota finala: 3.9/5

As mai dori sa precizez ca se mentioneaza pe ambalaj ca inlatura punctele negre: pe langa ca nu cred in aceste puteri miraculoase ale produselor de ingrijire, nu am puncte negre cu care sa testez daca face macar 1% din ceea ce promite. De fapt, se cam bat cap in cap afirmatiile: odata exfoliaza si purifica tenul, prevenind aparitia punctelor negre si apoi punctele negre sunt eliminate, ceea e cu totul altceva.
In concluzie, in curand o sa-mi iau si lotiunea tonica din aceeasi gama, aveam aceeasi rezerva ca usuca tenul, insa, dupa experienta placuta cu gelul exfoliant, cred ca o sa-i acord totusi o sansa. Si, daca ma gandesc bine, as incerca si crema hidratanta antiimperfectiuni.

Un comentariu :

  1. eu am crema hidratanta ani-imperfectiuni..si imi place...cred k o sa-mi cumpar si eu gelul:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...