miercuri, februarie 16

Review Syoss Heat Protect Styling Spray

Am deja produsul asta de ceva vreme, asa ca am zis sa ma si pronunt in privinta lui. Abia dupa ce m-am hotarat sa ii fac un review, am vazut ca nu sunt singura, ba chiar am cam intarziat, ca sa zic asa. In fine, parerile sunt impartite, asa ca I'll give it a shot.


Abia acum am citit ce scrie pe eticheta, sau poate am citit si nu mai tin minte, chiar cand l-am cumparat. Ca sa nu reproduc intocmai ce zic producatorii, deoarece aceste informatii sunt postate si pe site-ul lor, o sa punctez doar ce am retinut:
- este recomandat pentru a fi folosit inainte de indreptarea parului cu placa, scrie ca mentine parul drept mai mult timp: n-am observat din pacate sa se tina de treaba, ba chiar efectul asta la mine se pierde intr-o singura zi
- protejeaza parul pana la temperaturi de 200 de grade: placa mea nu are gradatie, stiu, sunt depasita, dar orium ma abtin sa comentez afirmatia asta
- se foloseste pe parul uscat, sau pe parul ud care trebuie apoi uscat cu foehnul si apoi indreptat: good to know, pentru cele care nu folosesc aceasta metoda, e o idee buna, produsul e foarte lichid odata aplicat si nu se usuca imediat, deci stiu ei ce stiu.

Pro
- incepe sa-mi placa, da un luciu frumos parului si parca are un usor efect de fixativ
- raportul calitate-pret: 250 ml la 16 lei
- se consuma greu, nu e nevoie decat de 2-3 pufuri
- sistemul de dozaj, mai ca ma gandesc serios sa pastrez recipientul

Contra
- ma repet, partea in care o data aplicat umezeste bine parul, eu oricum il usuc inainte cu foehnul, dar still... Nu cred ca pun eu prea mult, sunt de obicei zgarcita cu aplicarea produselor. insa pur si simplu daca il aplic pe par uscat inainte de a folosi placa, de multe ori, ca sa nu-l usuc iar, astept cateva minute si il tot piaptan, pana se mai usuca, abia apoi il intind.
- trebuie descalcit bine parul dupa aplicare, am patit sa mi se incalceasca in peria rotativa (fara produs nu mi se incalceste)
- mi-ar fi placut sa lase un miros placut in par, dar sa zicem ca si fara miros e ok

Notele mele
Prezentare: 3.5/5
Textură: 3.5/5
Eficacitate: 3/5
Miros: 3/5
Senzaţie după utilizare: 3/5
Raport pret/calitate: 2.9/5

In concluzie, am inceput sa-l folosesc dupa fiecare spalare a parului, in ideea ca oricum ma usuc cu foehnul, cel putin acum, iarna, chiar daca ulterior nu-l mai coafez. Parca incepe sa-mi placa cum imi arata parul, insa nu cred totusi ca il voi cumpara si a doua oara. Prefer de departe un produs care sa si imblanzeasca firele rebele si sa aiba o consistenta mai... uleioasa.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...