sâmbătă, aprilie 16

Review Balsam de buze Boots Mediterranean

Am tot ezitat daca sa imi iau acest produs si pana la urma am profitat de niste puncte de pe cardul Sensiblu si mi-am achizitionat balsamul de buze Boots Mediteraneean Grape, Olive & Nectarine. Am avut mai de mult un fel de gift basket de la Boots Mediteraneean si mi-au placut mult produsele, indeosebi gelul de dus si crema de maini, asa ca am decis sa imi mai iau cate ceva de la ei. Am decis sa aleg un balsam de buze, deoarece sunt cam obsedata de acest tip de produse.
Este un balsam la cutiuta, cu ambalaj si culoare cute, insa deloc practic, deoarece balsamul are o consistenta destul de solida si trebuie aplicat cu degetul, dar este dificil de extras din recipient. Asa ca cu toata parerea de rau, l-am lasat acasa pentru a-l folosi seara.



Pro
- cantitate generoasa: 15 ml
- miros placut, de fructe dulci
- hidratare medie
- nu ma ustura buzele, cateodata patesc asa de la unele balsamuri

Contra
- nu repara micile probleme ale buzelor
- senzatie usoara de incarcat la aplicare
- gust chimic pronuntat
- pret ridicat, eu l-am luat cu ceva reducere, insa pretul intreg este de 28 de lei

Notele mele
Prezentare: 4/5
Textură: 3/5
Eficacitate: 3.5/5
Miros: 3.5/5
Senzaţie după utilizare: 3.5/5
Raport pret/calitate: 3/5
Nota totala: 3.4

In mare parte nu e un balsam rau, insa are cateva neajunsuri care ma determina sa nu il mai cumpar, desi, in ritmul in care se consuma, adica foarte greu, nu cred ca il voi termina curand. Insa produsele din gama Mediteraneean imi plac si probabil ca o sa mai incerc si altele.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...