sâmbătă, septembrie 10

Review Ser tratament antirid Aslavital Lift Instant

Am mentionat de cateva ori ca in timpul verii, indeosebi din cauza caldurii, abordez un minim de produse care in majoritatea timpului exclude crema de noapte. Insa atunci cand vremea e capricioasa, ca sa folosesc totusi un produs de ingrijire, am ales un ser de la Aslavital, cu Gatuline (extract cu efect decrispant al plantei Acmella Oleraceea) si argila. Ce mi-a placut in primul rand a fost modul de prezentare.


Ingredients: Aqua, Glycerin, Mel (Honey) Extract, Propylene Glycol, Soluble Collagen, Hydrolyzed Elastin, Sodium PCA, Serine, Glycogen, Spilanthes Acmella Flower Extract, Alcohol, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, PEG-4, Agar, Tocopheryl Acetate, Alginic Acid, Isobutylparaben, Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 73360 (Red 30), Parfum, Sodium Hyaluronate, EDTA, Magnesium Aluminium Silicate, Sorbic Acid. (Mda, cam multe, si nu lipsesc cele rau famate.)

Acum, cand sunt aproape pe terminate, as putea sa il descriu in cateva cuvinte:
- ambalaj practic si modern
- textura fluida
- se absoarbe rapid
- nu lasa pelicula grasa
- e suficienta o cantitate redusa (2-3 pompite) pentru fata si gat
- se foloseste si pentru zona ochilor
- raport cantitate pret: 15 ml/27 de lei

Mai putin mi-a placut:
- mirosul, vag de alcool
- n-am observat rezultate notabile, insa nu l-am folosit timp indelungat
- cantitatea e suficienta pentru maxim 2 luni de utilizare zilnica

Notele mele
Textura: 4.7
Ambalaj: 4.6
Absorbtie: 4.8
Miros: 4
Raport pret/calitate: 4
Nota finala: 4.4

In concluzie, mi-a placut, astfel ca l-am purtat dupa mine in concediu si l-am folosit in fiecare seara. Mentionez insa ca nu sunt sigura de efectele sale in conditiile in care este folosit in absenta unei creme, asa cum se indica la produsele de tip serum-uri. Nu promit, dar data urmatoare il voi folosi asa cum este indicat, macar de curiozitate. Probabil ca o sa il mai cumpar, sau, in orice caz, o sa incerc si alte produse similare.

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...