duminică, mai 8

Review Fa Nutriskin Anti-Perspirant 48h Deo Protection

Deja a trecut o saptamana aproape de cand am primit produsele din campania trender Fa Nutriskin si as putea sa spun ca mi-am format o parere despre acestea, asa ca o sa incerc sa le fac un review celor doua produse.


Este vorba de un deo stick antiperspirant si de lotiunea hidratanta de corp pentru piele normala. Ce mi-a placut din primul moment: ambalajul si mirosul ambelor produse. M-am gandit sa fac doua postari separate, cate una pentru fiecare, in ordinea in care le-am incercat.

Fa Nutriskin Anti-Perspirant 48h Deo Protection with 7 Caring Nutrients



La mine problema este mai degraba pe fond nervos, si nu din cauza temperaturilor ridicate, asa ca nu a fost nevoie sa astept vara ca sa testez deodorantul in toata splendoarea sa. Din pacate nu a facut fata chiar cu brio unei zile agitate, insa in conditii normale de temperatura si nivel de stres, as zice ca e chiar eficient.
Ingredients: cyclomethicone, aluminum chlorohydrate, stearyl alcohol, PPG-14 butyl ether, cocoglycerides, ceteareth-30, talc, hydrogenated castor oil, parfum, 2-benzylheptanol, caprylic/capric/myristic/stearic trygliceride, tocopheryl acetate, squalane, palmitic acid, stearic acid, heliotropine, benzyl salicylate, limonene, coumarin, citronellol, amyl cinnamal, geraniol, phenoxyethanol.
Cantitate: 50 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Pro
- miros placut si persistent intreaga zi
- aplicare usoara
- nu pateaza hainele
- nu irita pielea
- nu se face brobonite de-a lungul zilei

Contra
- lasa urme albe pe piele (se absoarbe mai greu) si pe haine (nu e acelasi lucru ca mai sus, ies la spalat, deci nu pateaza propriu-zis)
- nu a trecut testul in conditii extreme
- contine clorhidrat de aluminiu ca ingredient activ

Notele mele
Prezentare: 4/5
Textura: 3.7/5
Eficacitate: 3.5/5
Miros: 4.3/5
Raport calitate/pret: nu stiu pretul, inca, dar banuiesc ca nu e foarte mare: 4.4/5
Nota finala: 3.9/5

In concluzie, as putea spune ca o sa-l folosesc pana ce se termina, datorita faptului ca imi place mirosul si senzatia de uscat de dupa aplicare, insa am de gand sa testez si alte produse pentru a-l gasi pe cel mai potrivit.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...