duminică, martie 6

Review Maybelline Affinitone Compact Powder

De cand au aparut pudrele minerale, nu mi-am mai cumparat pudra compacta. Aveam in geanta o pudra l'Oreal Accord Parfait de la care foloseam numai oglinda, nu obisnuiesc sa folosesc pudra compacta pentru retusurile din timpul zilei.
Insa la un moment dat foloseam o combinatie de fond de ten si pudra, ambele mai deschise decat tenul meu, chiar si acum, iarna, si asa am ajuns la concluzia ca cel mai simplu si ieftin as iesi daca mi-as completa machiajul cu o pudra compacta putin mai inchisa. Nu as fi reusit sa obtin din pudra bronzanta/bronzer efectul pe care mi-l doream. Si, dupa un scurt research, am ales Affinitone Compact Powder, nuanta 24 Golden Beige.


Dupa aproape trei luni de folosire I've hit pan si ma gandesc ca mi-am format o parere cat de cat avizata.
Redau mai jos impresiile mele:

Pro

  • textura fina, aspect natural
  • se consuma destul de greu
  • nuanta se potriveste aproape perfect scopului pentru care am achizitionat-o
  • raport pret/cantitate: 9g costa aprox. 33-35 de lei
  • doesn't break me out, nu stiu insa cat e de relevant, prin prisma faptului ca foarte putine produse au acest efect pe tenul meu

Contra

  • arata cakey peste fond de ten (n-am indraznit s-o testez peste zi, doar pret de cateva ore si rezultatul n-a fost deloc satisfacator)
  • acoperire mica-medie, nu face fata imperfectiunilor
  • se ia putin pe haine, telefon etc.


Notele mele
Prezentare: 3
Textură: 3.5
Aplicare: 3
Rezistenta: 3
Acoperire: 3
Raport pret/calitate: 3
Nota finala: 3

In concluzie, n-as cumpara-o pentru utilizare zilnica, din motivele enumerate deja. In plus, deoarece am trecut din nou la pudra minerala, nu mai am nevoie de modificarea nuantei cu ajutorul acestei pudre, asa ca am retrogradat-o la uniformizarea nuantei intre ten si gat, se pare ca acum am nevoie de o nuanta intermediara pentru aceasta zona. Si isi face treaba de minune, doar ca trebuie sa folosesc foarte putina si sa o intind cat de bine se poate ca sa nu am surprize pe fulare sau gulere.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...