sâmbătă, iunie 18

Review L'Oreal Dermo-Expertise Triple Active crema hidratanta de noapte

Deoarece tocmai mi s-a terminat crema de noapte Nivea si nu stiam ce sa iau sa mai schimb gamele, mi-a atras atentia aceasta crema, probabil la oferta, la mirificul pret de 15 lei. Mda, ce poate sa faca o crema la pretul asta? Cum nu sunt foarte pretentioasa la creme de noapte, pentru mine cam face ce ma astept.
Pana la urma am ajuns la concluzia ca pielea are nevoie de crema... si atat. De care crema si cu ce ingrediente nemaipomenite, asta e alta poveste, pe care nu o comentez.
Asa ca abia am asteptat sa ajung acasa sa o pot incerca. Pentru ca am avut din nou o surpriza placuta, ma gandesc sa scriu cate ceva despre ea.
Ingrediente: din pacate am aruncat cutia, n-am fost pe faza, si pe borcanas nu sunt trecute.


Pro

  • miroase placut, a trandafiri parca
  • are o textura onctuoasa
  • se absoarbe rapid in piele
  • nu lasa film gras
  • se consuma greu
  • imi place cum arata tenul dimineata

Contra

  • este pentru toate tipurile de ten (ar trebui sa o punctez in plus, in conditiile in care nu prea scrie pe cremele de noapte: pentru ten gras)
  • poate daca as lua la puricat ingredientele, insa nu sunt inca asa de priceputa in domeniul asta


Notele mele
Prezentare: 4
Textura: 4.3
Eficacitate: 4
Miros: 4.4
Raport pret/calitate: 4.6
Nota finala: 4.2

In concluzie, desi am avut o crema de ochi din aceeasi gama care nu mi-a placut mai deloc, crema de noapte mi se pare decenta si chiar intentionez sa incerc si alte produse, demachiante indeosebi, tot din gama Triple Active.

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...