duminică, mai 15

Review Fa Nutriskin Moisturising Body Lotion for Normal Skin

Lotiunea de corp aleasa de mine in campania trender este varianta pentru piele normala, cu extracte de aloe vera si fructe de acai. Ce mi-a placut de la inceput, ma repet, sunt ambalajul si sistemul de dozare.
In descrierea sa oficiala, se spune ca produsul ofera hidratare timp de 48 de ore, se absoarbe rapid si nu lasa film lipicios. Din pacate nu am cum sa masor gradul de hidratare al pielii, insa mi-au ramas celelalte doua afirmatii de testat.
O sa scriu si ingredientele, deoarece inca nu mi-am dat seama care sunt cele 7 ingrediente minune (poate trebuiau scrise cu bold, pentru curiosi). Ca sa fac o paranteza: exista o alta gama de produse pe piata (nu dam nume), care au in denumire tot ceva cu 7, insa in acel caz sunt insiruite pe ambalaj, asa mi se pare si firesc. Dar, sa trecem mai departe...

Ingredients: aqua, glycerin, sorbitol, ethylexyl palmitate, hexyl laurate, hydroxyethyl urea, cetearyl alcohol, aloe barbadensis leaf juice powder, panthenol, urea, trilinolein, triolein, tripalmitin, trilinolenin, tristearin, triarachidin, tocopheryl acetate, aluminium starch octenylsuccinate, glyceryl stearate, potassium cetyl phosphate, sodium carbomer, hydrogenated plam glycerides, sodium acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, polyisobutene, ammonium lactate, sorbitan oleate, caprylyl/capryl glucoside, parfum, linalool, citronellol, limonene, benzyl salicylate, phenoxyethanol, ethylparaben, methylparaben.
Cantitate: 250 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere


Dat fiind faptul ca scrie pe ea ca hidrateaza pentru 48 de ore, m-am gandit ca nici nu trebuie sa o folosesc in fiecare zi, ci o data la doua zile, si as obtine acelasi efect ca in cazul oricare alte lotiuni, aplicate zilnic. In plus, s-ar consuma de doua ori mai greu. Asa ca am folosit-o every other day. Mi-a placut mult mirosul si faptul ca se aplica usor si lasa pielea hidratata.

Pro
- miros foarte placut, fresh
- la mine se considera un plus faptul ca mirosul nu persista mult pe piele
- e suficienta o cantitate mica la fiecare aplicare
- senzatie placuta: pielea ramane cumva pudrata dupa absorbtia completa (un alt plus)

Contra
- se absoarbe cam greu, trebuie masata putin
- lasa un usor film gras pentru cateva minute
- consistenta cam prea lichida, uneori reusesc mai greu sa folosesc cantitatea potrivita

Notele mele
Prezentare: 4.4/5
Textura: 4/5
Grad de absorbtie: 3.7/5
Eficacitate: 3.9/5
Raport pret/calitate (din nou, nu stiu exact, imi dau cu presupusul): 4.5/5
Nota finala: 4.1/5

In concluzie, este o lotiune de corp hidratanta usoara, potrivita pentru sezonul de primavara-vara, pe care o sa o folosesc indeosebi seara si probabil dupa ce utilizez lama de ras. Inca nu stiu daca o voi achizitiona din nou, insa e foarte probabil sa incerc o alta varianta din aceeasi gama Nutriskin.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...