duminică, februarie 27

Guest post: Couleurs Nature Duo Poudre Bronzer et Nacre

Inca cateva postari si cred ca o sa-i fac prietenei mele D. o rubrica permanenta, deoarece imi este de mare ajutor cu review-urile ei. Pentru ca amandoua suntem mari consumatoare ale produselor cu efect bronzant, de aceasta data a venit randul pudrei bronzante Yves Rocher din gama Couleurs Nature.


Descriere: bronzer & shimmer powder duo, with radiance-boosting rice bran extract, gives a sunkissed & brightening effect.
Cutia are 10,5 g (7 g pudra bronzanta si 3,5 g pudra sidefata) si costa 63 de lei (eu personal am achizitionat-o la pretul de 43 de lei, multumita talonului de reducere Yves Rocher).

Pro
- e potrivita pentru toate tipurile de ten
- are un parfum discret
- se aplica usor si uniform cu ajutorul unei pensule pentru pudra
- poate fi folosita pe tot parcursul anului, indiferent de sezon
- ideala atat pentru seara, cat si pentru zi, nu straluceste excesiv
- da un finish perlat, lasand pielea fina, acopera perfect imperfectiunile
- in timpul zilei se poate folosi doar partea mata, daca nu doresti un look perlat
- ilumineaza frumos tenul si arata cat se poate de natural
- rezista mult timp pe fata, nu se estompeaza pe parcursul zilei si nici nu ingrasa tenul
- eu o aplic peste pudra mea obisnuita (nefiind fericita detinatoare a unui ten de portelan), dar fetele cu un ten curat o pot aplica direct pe piele, fara FDT sau pudra, pentru un look natural
In plus:
- are oglinda panoramica
- partea sidefata poate fi folosita si ca fard de pleoape
- compania Yves Rocher nu face teste pe animale

Contra
- nu are burete sau pensula (pentru mine asta nu a reprezentat o problema)
- nuanta pe care o am eu (01 Hale leger) poate fi aplicata pe piele nebronzata, celelalte nuante nu, fiind mai inchise (exceptand cazul unui ten masliniu)

In magazinele Yves Rocher se gasesc mai multe nuante, insa nu am reusit deocamdata sa realizam corespondenta lor cu cataloagele/site-ul producatorului. As putea doar sa precizez cele trei nuante pe care le-am gasit atat in magazine, cat si pe net: 01 Hale leger si 02 Hale mat (pudre bronzante si sidefate), Eclat universel (pudra iluminatoare si sidefata) si se pare ca au mai existat unele editii limitate. Ramane sa mai studiem problema la urmatoarele vizite prin magazin.

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...