joi, iunie 9

Review Freeman Sugar Pomegranate Body Scrub

Scrub-ul de corp este unul din acele produse care nu mi se parea absolut necesar, foloseam de multe ori combinatii home made cu zat de cafea, indeosebi, insa mizeria de dupa ma descuraja de fiecare data. Apoi am folosit geluri de dus cu particule exfoliante, insa gama Freeman mi-a facut intotdeauna cu ochiul. In plus, oferta de nerefuzat continea un scrub si o lotiune de corp la pretul unui singur produs, 19 lei.
Am ales scrub-ul cu rodie si zahar (desi la fel de tentant suna si cel de guava cu sare), insa mirosul a reprezentat factorul decisiv.


Ce imi place:
  • textura, parca chiar are zahar, n-am reusit inca sa imi dau seama daca e pe bune sau imita consistenta zaharului
  • mirosul, dulceag
  • tubul cu capac in partea de jos
  • nu usuca pielea
  • nu lasa pelicula lipicioasa
  • se clateste usor
  • exfoliaza delicat, mi se pare suficient

Ce imi place mai putin:
  • se consuma repede
  • consistenta destul de groasa


Notele mele
Prezentare: 4.5
Textura: 4.3
Eficacitate: 4
Delicatete: 4.4
Raport pret/calitate: 4.6
Nota finala: 4.3

In concluzie, imi place cum se comporta acest produs, insa o sa raman fidela pricipiului conform caruia o sa incerc si alte produse dupa ce termin ce folosesc in prezent, cel mai probabil tot din gama Freeman. Intotdeauna am in casa cel putin un produs din gama asta, de obicei o masca de fata sau un scrub.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...