sâmbătă, februarie 19

Guest post: Lotion du Réveil de Culture Bio Yves Rocher

Astazi o sa postez un review facut de prietena mea D., care mi-a transmis impresiile ei despre acest produs, de care este foarte incantata.



Compozitie: huile essentielle, eau de menthe poivrée, eau d'hamamélis, extrait de calendula, poudre d'aloe vera, in plus mai are si glicerina, acid citric, limonene. Desi contine alcool, acesta apare undeva pe la jumatatea listei de ingrediente.
Descriere:
- e potrivita pentru toate tipurile de ten
- are un miros discret de mentol
- curata pielea in profunzime
- desi e wake up lotion, o folosesc si dupa demachiere, deoarece mai raman reziduuri pe piele chiar si dupa demachiant
- imi place ca nu imi simt pielea lipicioasa dupa utilizare, cum o simteam dupa aplicarea altor lotiuni
- imi lasa tenul revigorat, spre deosebire de alte lotiuni tonice, dupa folosirea carora tot simteam nevoia de a ma spala pe fata
- flaconul are vaporizator si nu trebuie sa torn lichidul pe discheta demachianta
- are un plus ca e BIO, iar sticla e biodegradabila
- recipientul de 200 ml costa 43 de lei, insa se consuma destul de greu (in 2 luni aproape am consumat un sfert), in concluzie raportul cantitate-pret devine destul de convenabil

Per total, se pare ca lotiunea asta are numai plusuri astfel ca, dupa un asemenea review entuziast, pe mine una aproape m-a convins sa mi-o cumpar.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...