miercuri, mai 1

Best Deal: Too Faced Belle du Jour

Mi-a atras atentia o postare despre aceasta colectie de produse Too Faced si pana sa ma gandesc mai bine daca imi trebuie sau nu, am facut rapid un calcul si, pentru ca tot imi trebuia musai un primer pentru pleoape si evident ca nu ma induram sa imi iau unul ca lumea, am ajuns la concluzia ca merita sa trec prin Sephora macar sa vad cum sta treaba.


 

Colectia Belle du Jour contine 4 produse full size la aproximativ pretul paletei incluse, Romantic Eye, asa ca afacerea e mai mult decat avantajoasa. Astfel, in cutie se mai gasesc:
  • primer-ul Shadow Insurance, varianta originala
  • rimel Lash Injection negru
  • creion de ochi Perfect Eyes Waterproof in nuanta Perfect Navy
Eu nu sunt adepta machiajelor de sezon, insa de aceasta data cred ca cele 4 produse reprezinta una din cele mai bune alegeri pentru machiajul de primavara-vara: fardurile sunt finute, au culori subtile, pigmentatie buna, majoritatea culorilor sunt mate, iar creionul e de un albastru inchis perfect. De rimel si primer nu mai zic, sunt mai mult decat multumita ca mai exista oferte de genul asta.
Pret: 156 lei.

8 comentarii :

  1. Despre primer am auzit doar de bine, atat de mult mi-a fost laudat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dai seama ca abia astept sa vad ce poate, mai ales ca vara s-a instalat deja.

      Ștergere
  2. produsele TF sunt foarte bune , iar primerul exceptional !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primerul e fain, nu folosisem decat Urban Decay, acum am ocazia sa fac comparatie :)

      Ștergere
  3. sa le folosesti cu placere! nu am nimic de la ei :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, eu deja sunt la a doua paleta Too Faced. Imi plac mult.

      Ștergere
  4. Si eu vreau acest kit! Din Iulius l-ai cumparat? In Polus nu-l aveau inca. (
    Sa le folosesti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant, cu o zi inainte erau 3 bucati :). Mersi mult si sper sa mai gasesti si tu oferta.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...