duminică, mai 12

First impression: Cosmetic Plant cu Argan si Aloe

Gama cu Argan si Aloe este o noua gama aparuta de la Cosmetic Plant, care se adreseaza indeosebi tenului normal si uscat si cuprinde produse basic de ingrijire: crema de zi, crema de noapte (lipseste la apel), demachiant si lotiune tonica.


Cel mai mult m-a impresionat laptele demachiant reconfortant*: sterge inclusiv machiajul ochilor, nu ustura, are textura placuta, nu foarte densa si un parfum usor si delicat. Se dozeaza exact cat trebuie si nu trebuie sa insist ca sa reusesc sa extrag produsul din recipient.

Lotiunea tonica reconfortanta* indeparteaza si ultimele urme de machiaj, e usoara si ofera acea senzatie de confort pe care o promite inca de pe ambalaj. Intr-o era a solutiilor micelare, se pare ca totusi aceasta categorie de produse nu e inca pe cale de disparitie.

Crema de zi regeneranta*, desi este adresata tenului normal si uscat, tentatia a fost prea mare si pana la urma am incercat-o. Se absoarbe rapid in piele, nu lasa film gras si reprezinta o baza de machiaj decenta pentru zilele mai putin incarcate (nu stiu daca si la vara, insa o sa o pastrez pentru weekend-uri). Ce imi place mai putin e ca sunt mentionate filtre UVA si UVB in descriere, insa niciun FPS, cat despre ambalajul propriu-zis al cremei... imaginea graieste de la sine


In concluzie, Cosmetic Plant aduce inca o gama de produse accesibile pe piata, gama cu adresabilitate larga (20-70+), construita pe ambalaje fresh, care totodata isi mentin aspectul cu care ne-au obisnuit pana acum, iar eu, una, astept cu deosebita curiozitate sa vad ce ne mai rezerva pe viitor.

* Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari.

3 comentarii :

  1. suna foarte bine! chiar mi-a placut descrierea demachiantului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca stii ca eu incurajez in general firmele romanesti (sa nu mai zic de cele din Cluj :D) si chiar ma bucur cand ceva merita atentia mea, asa ca gama asta chiar e o surpriza placuta. As fi curioasa ce parere ai daca le incerci :)

      Ștergere
  2. Pare interesant
    Imi plac mult produsele cosmetic plant ;))

    http://btl-allysa.blogspot.ro/ e blogul meu... daca iti place aboneaza-te :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...