marți, aprilie 30

Perfume collection

Cam asta ar fi colectia mea de parfumuri la ora actuala, am adunat mai multe decat consum deoarece imi cumpar doar cand imi place cate ceva.
Se poate observa de la prima privire ca multe sunt parfumuri de toamna-iarna sau de purtat seara, insa nu intotdeauna ma conformez regulilor.
Si am momente cand asortez parfumurile cu imbracamintea, indeosebi in cazul lui Givenchy Play. Am mai constatat ca imi plac parfumurile anumitor case (Cacharel, Givenchy, Nina Ricci in prezent) si am un singur intrus: Estee Lauder Bali Dream, pe care l-am primit cadou si care mi se pare perfect pentru anotimpul meu preferat: late summer (iubesc sfarsitul verii cel mai mult).


Alte aparitii:
  • Givenchy Hot Couture pe care il asociez cu primele zile de toamna
  • Cacharel Forbiden Kiss a fost multa vreme parfumul meu casual
  • Cacharel Amor Amor Eau Fraiche, parfumul de vara
  • Nina Ricci Paradis, pe care il folosesc obsesiv zilele acestea
  • Nina Ricci Nina care a ramas cam la coada listei de preferate, il folosesc rar si numai ca sa scap de el

Top 3 parfumuri preferate arata cam asa, indiferent de anotimp:
  • Cacharel Gloria (nu se mai fabrica si la care tin mult)
  • Nina Ricci Ricci care imi place indiferent de anotimp
  • Cacharel Amor Amor Tentation pe care nu-l folosesc zi de zi deoarece am impresia ca imi poarta ghinion (I'm weird like that)


4 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...