duminică, mai 19

Peach-mania

Daca aici aveam un blush si un gloss in nuante peachy, intre timp treaba s-a schimbat si, in plus, a devenit o adevarata obsesie, care, bineinteles, s-a concretizat intr-o mica colectie. E drept ca multe produse contin in denumire peach, insa nuantele sunt mai mult sau mai putin diferite.

Cele mai multe sunt rujuri (creditele merg la Oriflame, chiar au culori interesante si apropiate de ceea ce cautam), urmate de blush-uri (Seventeen castiga la aceasta categorie) si lacuri de unghii, unde favoritul de pana acum este un mult asteptat nude din colectia Nude Glam de la Essence.


Ojele: Essie in A Crewed Interest (e complicata, se aplica greu si ma chinui cu ea, am cam lasat-o balta) si Essence in 08 Peach and Creme (e si nude si peach, ce-mi puteam dori mai mult?).



Swatch-uri la rujuri si gloss:
  • gloss Max Factor Silk Gloss in 345 Peach Glow (discontinued, I think), transparent si usor de asortat, l-am folosit mult timp pana sa imi dau seama ca de fapt imi doream un ruj asemanator
  • (L-R sus): Oriflame Beauty Wonder Colour - Warm Peach (vireaza putintel spre roz, insa se poate corecta) si Oriflame Triple Core in Amazing Peach (chiar e amazing, nu ma asteptam, are o nuanta cum imi doream de mult)
  • (L-R jos): Dior Addict Lipstick in Palace 354 (pe care l-am luat din intamplare, insa a picat la momentul potrivit) si Oriflame Giordani Gold Dolce Vita in Subtle Peach (cea mai mare calitate a sa e faptul ca e mat)
Cel mai des folosesc rujul Dior si cel Triple Core, pentru ca sunt sheer si nu-mi dau bataie de cap sa le retusez, iar gloss-ul e cel pe care l-am purtat cel mai des in geanta in ultimul timp, noua mea preocupare in zilele insorite, cand ma indrept spre casa, e sa port gloss, indiferent ce machiaj purtam dimineata.


Blush-uri (L-R)
  • Deborah in Rosa Pesca no. 46 e mai inchis si usor sidefat, mi se pare mai elegant si de efect
  • Seventeen in Peach Rose no 10 e o achizitie recenta, credeam ca e mai deschis, insa e chiar o nuanta placuta si, mai mult, e mat, asa ca il folosesc cu succes pe tot parcursul zilei


P.S. Am lasat deoparte nuantele extreme (gloss-ul Peach Petal) de la Revlon si blush-ul Peach de la Maybelline, nu mi se parea corect sa le includ dat fiind ca se situeaza la extremele gamei de nuante (nude, respectiv maroniu), deoarece am vrut sa pastrez tonalitatea postarii constanta, ca sa pot sa utilizez expresia din titlu.

10 comentarii :

  1. Am si eu oja Essence, mi se pare destul de dificil de aplicat uniform, are nevoie de 3 straturi.

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am reusit si cu 2 straturi, am pus 3 ca sa fie culoarea mai intensa, insa dupa Essie e cam floare la ureche :)

      Ștergere
  2. Vai toate imi plac! In mod special rujurile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rujurile peach sunt noua mea obsesie acum :)

      Ștergere
  3. In nuanta asta blushurile ma tenteaza cel mai tare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu-mi (prea) stau bine, dar de colectionat le colectionez.

      Ștergere
  4. Sunt absolut superbe toate nuantele. Dar imi place in special Warm Peach de la Oriflame, daca mi-am dat eu seama bine din descrierea pozelor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Warm Peach e cea mai roz dintre nuantele de rujuri.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...