duminică, aprilie 13

Spring my face but better

In linii mari cam asa arata machiajul meu in ultimele zile, deja chiar saptamani. Ma bucur ca vremea imi da dreptate si ca am ajuns la un consens in ceea ce priveste alegerea culorilor si texturilor cu care sa obtin cel mai bun rezultat fara o aplicare excesiva.

  • Pleoape sidefate cu Essence (L-R): 77 Sandy Says Hello si 74 Peach Beach si creion Scandal Eyes Waterproof Kohl Eyeliner de la Rimmel in 003 Brown. Fardurile ofera doar o urma de culoare, le mai ajut cu primer si farduri de pleoape crema (gen Color Tatoo), insa la lumina stralucitoare de afara nu am nevoie de mai mult. Creionul are mina moale si e usor de aplicat, insa apoi cu greu se mai poate indeparta, e foarte rezistent si nici nu incerc sa il estompez, prefer sa aplic creionul si apoi fardurile.
  • Blush mat Seventeen in 12 Peachy Rose, este o combinatie perfecta de roz si piersica, cu pigmentatie buna si foarte usor de aplicat. Am constatat pe propria piele ca blush-urile roz simplu nu-mi fac nicio favoare, iar cele piersicii sunt greu de gasit, asa ca am ales o varianta de mijloc.
  • Rujuri hidratante din gama Rimmel Moisture Renew in 705 Let's Get Naked si 720 Notting Hill Nude (L-R) sunt alegerea cea mai buna in zilele cand dimineata pare inca iarna, iar la pranz sunt temperaturi de vara, conditii care de obicei au ca rezultat buze uscate si pretentioase. Ca sa obtin un efect mai subtil le tapotez usor cu un servetel dupa aplicare si atunci rujul pare mat si mai putin evident.

2 comentarii :

  1. Nu am stiut de blush-ul Seventeen si caut de multa vreme aceasta combinatie, mersi de pont :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce, ma bucur daca ti-a fost de folos.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...