miercuri, februarie 1

Obssesion: lip balms

Numai cand am adunat la un loc produsele pentru poza, mi-am dat seama ca de fapt sunt cam multe pentru o singura persoana si faptul ca le folosesc alternativ nu justifica totusi numarul lor. Poza este facuta mai demult, se pare ca n-am mai facut adaugat noi produse la colectie de atunci. in ultimul timp n-am mai achizitionat decat inca trei, care nu apar in poza: Himalaya Herbals Lip Balm, despre care am pomenit intr-o alta postareBurt's Bees Replenishing Pomegranate si Blistex Sensitive.


Ce am folosit mai des:

  • Carmex varianta stick, inca nu am gasit ceva care sa imi placa mai mult.
  • Balzzam de la Farmec, care inlocuieste Carmex-ul, in imprejurari mai putin tragice.
  • Neutrogena Lip Balm, pe care il tin pe birou, acasa, si de cate ori il vad imi vine sa ma dau cu el.
  • Palmer's Dark Chocolate&Peppermint, imi place mult acest balsam, mai putin faptul ca este foarte dens si nu mi-e la indemana sa-l folosesc cand sunt afara.
  • Let Them Eat Cake de la Lush imi place mult, dar faptul ca trebuie aplicat cu degetul nu ma incanta chiar deloc.
  • Yves Rocher Fruits de Noel Orange and Chocolate, anul asta n-am mai atentat la colectia de sarbatori Yves Rocher, dar nici produsele respective la bugetul meu, asa ca am folosit in continuare balsamul de anul trecut.
  • si Nivea Lip Effect Q10 plus, pe care am reusit sa il consum aproape de tot si sa-l si ratacesc, astfel nu mai a apucat sa fie imortalizat. Insa ma gandesc sa il achizitionez din nou, este in opinia mea unul dintre cele mai reusite balsamuri de buze din gama Nivea.

11 comentarii :

  1. Delicioasă obsesia ta :X Aş vrea şi eu aşa de multe lipbalm-uri :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. E cam tricky: cand ai prea multe, nu-ti mai place nimic. Dar se pare ca ma tratez.

      Ștergere
  2. Oh, Doamne! Cate balsamioare ai! Asta da colectie!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am unul acum sub forma de stick , de fapt e unt pur de cacao...eeee...mmmmm :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coco, am avut unt de cacao, dar nu mi-a dat prin cap sa-l folosesc pe buze.

      Ștergere
  4. Trebuie sa incerci si ceva de la TIS! Sunt foarte bune, hidrateaza excelent si nu sunt deloc scumpe, aprox. 5 lei :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geonika, am avut de la TIS, daca bine tin minte, chiar mai multe variante, mi-au placut, dar tot timpul vreau altceva :).

      Ștergere
  5. Si mie-mi place cel de la Palmers. Sa mai testezi Apivita. Eu am 6 in total (de la acest brand) si nu ma pot satura de ele :)).
    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. xoxo, mersi de sugestie, Apivita sunt pe wishlist de ceva vreme, la fel si cele tip gloss de la l'Occitane.

      Ștergere
  6. Ce de produse ! Arată așa de bineee...
    Eu am încercat din cele prezentate de tine câteva de la Nivea (diferite) și de la Gerovital. Mi-au plăcut.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...