miercuri, ianuarie 25

Today's best deal

Actually...  from yesterday.  Printre revistele cu cadouri de luna asta, mi-a atras atentia (mai mult cadoul) revista Unica, care se vinde impreuna cu un gloss Euphoric Shine Gloss de la Deborah la pretul de 14,99 lei.
Prietena mea a fost atat de draguta incat nu numai ca mi-a cumparat si mie o revista cu cadou, ci, mai mult, mi-a imprumutat si gloss-urile ei sa pot face poze si swatch-uri.


Nuantele pe care le-am achizitionat sunt
Nr. 10


Nr. 11


Si nr. 3
In care lumina era si mai proasta si am schimbat pozitia mainii.

Si, primele impresii:
  • culorile sunt frumoase si au un sclipici discret, arata fain pe buze
  • sunt lipicioase, dar nu foarte tare
  • rezista destul de mult
Un singur minus au din partea mea: nu imi place deloc mirosul, dulceag si chimic, insa acesta dispare destul de repede.
LE: Si aplicatorul e foarte flexibil, mai mult decat ar fi necesar, ceea ce face aplicarea usor dificila, insa nu l-as considera chiar un minus.

A, am uitat sa precizez ce am ales eu: gloss-ul bej din ultima poza imi apartine, se vede aproape transparent pe buze si merge bine cu un machiaj natural de zi.

4 comentarii :

  1. Si eu obisnuiam sa profit de ofertele astea: revista + produs, dar nu gaseam tot timpul revista cu cadou. De obicei pana sa ajung eu mai aveau doar varianta simpla, la rpet normal.

    Imi plac glossurile. Mi-as lua nuantele 3 si 11.

    Sa le folositi sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adelina, multumim. Si pe mine m-ar tenta inca o nuanta, tot nr. 11, insa ma mai gandesc. Oricum, ma bucur ca am gasit ceva sa ne placa.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...