duminică, ianuarie 22

Spotted: l'Oreal Lumi Magique

Saptamana trecuta mi-a atras atentia pe rafturile magazinelor un nou fond de ten din gama l'Oreal, si anume Lumi Magique. Din cate stiu, gama cuprinde mai multe produse, nu doar fond de ten, insa la noi n-au aparut (deocamdata cel putin).
Ce promite fata de alte fonduri de ten? Luminozitate cu pana la 33% mai multa si hidratare timp de 24 de ore.
Bineinteles ca n-am trecut fara sa il studiez mai indeaproape si am testat o nuanta (destul de inchisa, dar ma interesa mai mult textura). Nuantele cuprind atat tonuri calde, rose, cat si neutre, si, mai mult, un ton rece, insa majoritatea par inchise si nu prea se adapteaza nuantei tenului. Eu am incercat nuanta N3 Pure Linen (in conditiile in care tot N3 folosesc si la Accord Parfait Mineral), insa prietena mea a testat nuanta cea mai deschisa care, odata aplicata, nu prea mai era chiar asa deschisa.
Ca prima impresie, nu mi s-a parut cu nimic deosebit fata de Accord Parfait, s-a intins destul de frumos si a lasat pielea mata si oarecum pudrata. Imi pare si acum rau ca n-am avut la mine un recipient micut sa imi iau pentru testare si acasa.
Pret: in jur de 60 de lei, insa deocamdata sunt reduceri la fondurile de ten l'Oreal pana la sfarsitul lunii, deci se poate achizitiona cu aprox. 47 de lei.

Si in final, o intrebare retorica: nu s-ar putea sa existe si la noi mai multe produse din cele nou aparute la l'Oreal, indeosebi magica BB cream? Doritoare stiu ca s-ar gasi...

4 comentarii :

  1. Da, gasesti BB cream la micmag.ro, Konad BB cream :)
    in februarie am una de oferit la un concurs, te invit sa te inscrii, poate o vei primi tu spre testare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, eu mai sper sa apara si BB cream drugstore version (Garnier, l'Oreal... din astea). Astept concursul :)

      Ștergere
  2. la noi se mai gaseste si creionul corector Lumi Magique :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, cred ca m-am dus tinta la fondul de ten si n-am bagat de seama daca mai erau si alte produse.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...