duminică, aprilie 26

Farmec: Crema blurare riduri Gerovital H3 Evolution

Crema blurare riduri din gama Gerovital H3 Evolution* pe care am mentionat-o deja in favoritele anului trecut tocmai a intrat din nou in atentia mea odata cu venirea sezonului cald. Daca in toamna a fost perfecta pentru trecerea spre o noua rutina de makeup in sezonul de tranzitie, acum o folosesc pentru a matifia si uniformiza in special zona T, dar si zonele cu pori evidentiati.
Ce promite? Efect de Photoshop (folosit finut, cum ar si trebui), mie imi aduce aminte de un produs minisize pe care l-am folosit mai de mult, si anume POREfessional de la Benefit, cu efect asemanator de netezire printr-o iluzie optica a porilor si neregularitatilor pielii, sau de baza matifianta de la Sephora, un produs tare drag mie, pe care l-am mentionat aici si aici.
Ce ofera: efect matifiant vizibil si de lunga durata, micsorarea porilor, minimizarea imperfectiunilor si o baza de machiaj satinata care face fata atat aplicarii ulterioare a unui fond de ten, cat si a unei pudre minerale (din experienta proprie, dat fiind ca sunt singurele produse pe care le mai folosesc, alternativ, in functie de ocazie).
Ce-mi place: faptul ca e un produs romanesc, prin urmare ieftin pentru acest gen de produse.
Ce nu-mi place: modul de aplicare si recipientul sunt greoaie si nu foarte usor de utilizat, insa cu putin exercitiu acest aspect nu mai constituie o problema.


Am extras o picatura (cam atat folosesc de obicei la o aplicare) pentru a se vedea mai bine culoarea si textura.


Dupa, am intins-o putin neglijent, ca sa se vada textura, consistenta si modul in care se asaza pe piele in momentul in care este uniformizata doar cu degetele (in mod normal daca o aplic singura folosesc degetele, daca fac o combinatie aplic cu o pensula).


Si combinatia mea preferata in acest moment consta dintr-un amestec in proportii variabile, in functie de starea vremii si a tenului:
  • CC Cream Elmiplant pentru ca nu mai folosesc creme de fata atunci cand aplic fond de ten
  • crema blurare riduri Gerovital ca sa uniformizez nuanta tenului
  • fond de ten Diorskin Forever pentru ca are FPS 25 si nici nu mai am nevoie de aplicarea pudrei peste, datorita faptului ca este rezistent si acopera tot ce am nevoie


* Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...