duminică, aprilie 5

Spring favourites

Omitem din poveste ca numai primavara nu pare afara, lunile martie si aprilie au fost un fel de noiembrie, asa ca si produsele preferate par mai degraba a prevesti un sfarsit de... toamna. 
In ceea ce priveste produsele de ingrijire, cel mai mult mi-au placut:
  • balsamul Elseve Ulei Extraordinar, dat fiind ca intotdeauna mi-au placut balsamurile lor, nu am ratat nicio aparitie noua si cel despre care e vorba chiar mi s-a parut foarte bun. Mi-au placut textura, mirosul, felul in care lasa parul dupa spalare, lucios si usor de pieptanat.
  • exfoliantul lichid din gama Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA, pe care il folosesc deja de ceva vreme si ne intelegem de minune si de abia astept sa imi completez rutina de ingrijire cu inca cateva produse din gama asta.
  • apa demachiantă tonifiantă Gerovital din gama H3 Evolution a fost cadou la o revista si sincer o folosesc in loc de apa micelara, mi se pare ca are textura mai densa si demachiaza dupa demachiant ceva mai bine. Imi place mult si ambalajul si sistemul de dozare, insa nu cred ca m-as putea baza pe acest produs sa faca toata treaba pe care o promite.
  • Tender Care, cutiuta cu minuni de la Oriflame, cu ulei de trandafir: acest balsam multifunctional si-a facut loc in geanta mea si o sa trec peste modul anevoios de folosire in public pentru ca imi place textura sa densa si mirosul de trandafir si faptul ca il pot folosi in diferite scopuri, pentru a ajuta pielea uscata, indeosebi de pe buze sau cuticule.

Produsele de makeup pe langa ca sunt mai numeroase par a fi desprinse de pe podiumul cu tendinte toamna -iarna in ceea ce priveste paleta coloristica:
  • rimelul Miss Manga de la l'Oreal care e unul din putinele rimeluri de la ei care imi plac, mai putin faptul ca se intinde sub ochi dupa o zi lunga, dar in schimb la demachiat se lasa greu convins. In rest, culoarea e negru intens, alungeste si da volum genelor si imi place ca se poate adauga strat dupa strat fara sa lipeasca genele intre ele.
  • doua minuni de la Inglot care merita o postare separata: un fard de obraz lichid in nuanta 82, care mi-a rasturnat toate prejudecatile despre acest tip de produse si un lip paint in nuanta 65, care daca era si rezistent la transfer devenea instant produsul de buze preferat, deoarece m-a cucerit cu textura sa hidratanta, mirosul sau delicios si pigmentatia extrem de bogata.
  • un eyeshadow paint de la Rimmel extrem de rezistent, pe care il folosesc indeosebi ca si baza pentru fardurile de ochi (please aduceti mai multe nuante, e pacat), in culoarea Rich Russet, un taupe sidefat.
  • tot o surpriza foarte placuta au reprezentat-o rujurile Hydra Extreme de la Maybelline, pe care le stiam intr-o formula veche si acum le-am redescoperit. Mai mult, nu m-am indurat sa imi iau o singura nuanta, deoarece erau la reducere (15 lei bucata), si m-am avantat la niste culori desprinse parca dintr-un film noir: 590 Burgundy si 794 Chocolat, ambele extrem de pigmentate si totusi foarte purtabile, mai ales ca sunt atat hidratante, cat si rezistente, lasand un aspect de lip stain dupa mai multe ore.
  • un alt ruj foarte drag mi-a devenit si Miss Pupa Velvet Matt no. 103, care initial nu mi-a spus nimic si apoi a devenit alegerea mea nr. 1 in patru 4 zile din cinci ale saptamanii (de lucru). E hidratant, se aplica foarte usor, e mat, dar nu usuca buzele si culoarea mi se potriveste perfect.
(L-R) Rimmel Rich Russet, Inglot blush
Pupa no. 103, Maybelline 590 Burgundy si 794 Chocolat
Inglot lip paint no. 65


2 comentarii :

  1. Si eu iubesc Miss Manga!!!! Sperb lip paint-ul de la Inglot!

    RăspundețiȘtergere
  2. What an honor!

    100 follower, yes I am!

    Hope you will check my blog too!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...