duminică, mai 31

Spring to summer nailpolishes

Ca de obicei, Rimmel ocupa un loc important in achizitia de oje, atat in culori neutre, cat si puternice. Inca nu le-am incercat pe toate, cele mai recente fiind cumparate azi dimineata.


  • Neon Fest din colectia Rita Ora a fost una din foarte putinele nuante turbate (a se citi neon) care mi-au atras atentia, insa inca nu am apucat sa o testez. Ce pot sa spun e ca a fost dragoste la prima vedere si abia astept sa o etalez intr-o manichiura, desi, la cat de repede vine vara, nu promit ca nu va fi pedichiura.
  • When I Grow Up este una din noile nuante din colectia permanenta, cea mai mare surpiza in legatura cu ea fiind faptul ca e mata. Dar arata foarte frumos aplicata, de mult incercasem sa obtin un efect asemanator aplicand peste o oja sidefata un top coat mat. De departe una dintre preferatele din aceasta postare.
  • Sand and Deliver este o nuanta nude perfecta pentru vara, care se aplica uniform si complimenteaza frumos nuanta pielii. Si cand ma gandesc ca acestea erau exact motivele pentru care nu voiam sa o iau, de teama sa nu ma dezamageasca.
  • Silver Bullet a fost tot un pas in afara zonei mele de confort, nu obisnuiesc sa port oja alba, plus ca asta mai e si sidefata, insa pentru 6 lei am zis ca nu am ce pierde. Este cea de-a doua nuanta pe care nu am incercat-o inca, insa sunt foarte curioasa cum se va comporta.
 

  • Your Majesty este oja argintie tipica, sidefata, de care in mod normal nu m-as fi apropiat, insa mi se pare ca arata decent si se poate folosi cu succes pentru accent nail.
  • Berries and Cream este o nuanta foarte faina, s-ar putea zice ca nu de vara, insa mie imi plac ojele inchise la culoare pe pielea bronzata (si mai nou si rujurile). Imi place ca nu e nuanta tipica de visiniu si faptul ca nu e foarte inchisa face toata diferenta. O alta preferata, de departe, mai ales ca a rezistat eroic 5 zile, ceea ce nu mi se intampla des.
  • Shell We Dance de la Sally Hansen e perfecta ca oja semitransparenta, genul meu preferat de manichiura de vara. O aplic in trei straturi si imi place ca nu face dare si se usuca foarte rapid, iar nuanta de roz e foarte discreta.
  • Mini Dress din colectia Silk Satin de la Flormar a fost de asemenea o surpriza foarte placuta, o nuanta mata si neutra exact pe gustul meu. deoarece arata foarte posh si face diferenta intr-o tinuta.

6 comentarii :

  1. da, si mie imi plac tare mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti pe toate cu drag! astept sa vad cum arata When I grow up!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, este pe fb poza
      https://www.facebook.com/myfavouriteplace.ro/photos/a.632717590149288.1073741825.327463314008052/836154859805559/?type=1&theater

      Ștergere
  3. sa le folosesti cu drag, toate nuantele sunt frumoase

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...