duminică, noiembrie 11

Products I regret buying: Crema gommage Cosmetic Plant

Probabil ca aceasta rubrica se refera de fapt la produse pe care chiar *am aruncat* banii, insa mie mi se pare ca nu pretul produsului este definitoriu, ci mai degraba impactul acestuia asupra consumatorilor. Evident ca, dupa ce citesc review-uri pozitive sau suspect de negative despre un produs, ajung sa imi doresc si eu sa-mi dau cu parerea in cunostinta de cauza.
Si astfel am ajuns si la crema gommage cu extract de galbenele de la Cosmetic Plant, despre care am tot citit si pe care, in perioada cand foloseam autobronzant si aveam nevoie de un scrub pentru fata, mi-am si achizitionat-o.



Am folosit-o exact de doua ori, mi-am zis ca o singura incercare nu e suficient de relevanta, dar am ajuns la concluzia ca:
  • ingredientele nu le-am citit nici in ziua de astazi, insa nu cred ca era vreo diferenta in mintea mea
  • mirosul e mult prea diferit fata de ce asteptam de la un produs cosmetic pentru fata
  • n-am reusit sa o aplic ca lumea nici pe tenul uscat, nici pe tenul usor umed
  • mi se pare prea abraziva ca sa o masez pe  piele mai mult de cateva secunde
  • modul in care nu se clateste e totusi mult prea mult pentru rabdarea mea
  • rezultatul dupa utilizare e irelevant, avand in vedere ca n-am respectat intru totul instructiunile
Dar, ca sa nu o arunc, pentru ca nu obisnuiesc sa scap de produse facandu-le eventual cadou, am transformat-o intr-un minunat scrub pentru maini, treaba de care se achita mai mult decat satisfacator. Si astfel se si consuma repede, deci incep deja sa imi dispara din regrete.

5 comentarii :

  1. La fel ca Irinei si mie imi place tare mult si imi lasa pielea foarte hidratata, nici mirosul nu ma deranjeaza si nu am intampinat probleme la curatare. Eu am cumparat produsul din greseala crezand ca am pus in cos crema si acasa am observat ca era gomaj dar eu sunt incantata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca depinde de ten si de toleranta fiecarui ten la produse :) Ma bucur ca ti-ai spus sincer parerea :)
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma bucur ca mi-ati impartasit parerile voastre. Aveam impresia ca toleranta mea e destul de ridicata, dar uneori ma mai si insel :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici mie nu mi-a placut absolut deloc scrub-ul asta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...