duminică, iulie 27

Summer holiday favourites

Well, a fost o vara oarecum atipica, cel putin din punct de vedere al relaxarii, in sensul ca de cele mai multe ori aceasta postare coincidea cu sfarsitul verii. Insa de aceasta data produsele preferate se confunda cu produsele cel mai des folosite in vacanta.

  • Hawaiian Tropic Satin Protection Sun Spray Lotion SPF 20 a fost o surpriza placuta ca se gaseste si la noi, dar si mai placuta ca intr-adevar merita asteptarea: consistenta este perfecta pentru a fi dozata printr-un recipient cu pulverizator, mirosul tropical de cocos e foarte placut (dulceag, dar totusi fresh), se intinde foarte frumos, se absoarbe aproape complet si chiar lasa impresia de piele de satin. Mi-ar fi placut sa avem si gama de produse care se folosesc dupa expunerea la soare, nu doar gelul cu aloe.
  • Nivea In-Shower Body Milk Cocoa&Milk (confusing, I know) a fost cel mai neasteptat produs adaugat in trusa de vacanta, nu mi-as fi imaginat vreodata ca o sa imi placa atat de mult, in special deoarece aplicarea unei creme sau lotiuni de corp e una dintre corvoadele cu care nu ma prea impac. Aproape am topit un tub in doua saptamani si jumatate, dar de mult n-am mai avut un produs pentru corp pe care sa il folosesc zilnic cu atata drag. Miroase grozav si parfumeaza discret pielea, se aplica foarte usor, nu lasa reziduuri prin baie (contrar asteptarilor) si cred ca e cea mai buna alegere pentru o hidratare rapida, insa fara mari pretentii (pielea uscata probabil ar cere o portie suplimentara).
  • Carried Away Body Mist a fost o alegere buna deoarece vara e pentru mine anotimpul sprayurilor de corp, iar acesta a avut inca un atu datorat recipientului micut. Are acel gen de miros perfect pentru vara, floral-fructat, e dulceag si nu prea agresiv in notele sale care amesteca printre altele zmeura, pere, frezii, iasomie si vanilie.
  • Too Faced Tinted Beauty Balm SPF 20 a zacut catva timp prin fundul unui sertar deoarece nuanta sa mi se parea prea inchisa chiar si pentru bronzul meu obisnuit. Insa in combinatie cu o crema de protectie cu FPS 50, care lasa tenul usor albicios, se completeaza perfect si nuanta obtinuta mi s-a potrivit la fix. E mai degraba produsul potrivit pentru persoane fara prea multe imperfectiuni sau care sunt prea bronzate ca sa le mai pese (me included).

Produsele pentru buze mi-au facut cu ochiul de la reduceri si de unde nu voiam sa mai investesc in rujuri, in acest caz nu m-am putut abtine. Se observa o preferinta clara pentru neutrals (nude, pink, beige) (L-R)
  • Color Riche Extraordinaire in 100 Mezzo Pink e, ca de obicei, un ruj-gloss tipic l'Oreal: pigmentat, nelipicios, cu formula rezistenta si miros subtil.
  • Glam Shine 6hr in 105 Hold-on Rose face parte dintr-o gama de gloss-uri care mi-au ramas in minte de la primul achizitionat, mai ales fiind cucerita de rezistenta lor. Acum sunt la al patrulea tub si deja incep sa sufar la gandul ca se scot din fabricatie. 
  • Ruj Color Sensational Nude 725 Tantalizing Taupe de la Maybelline este exact un nude cu pretentii, fara subtonuri albe si care complimenteaza frumos un bronz mai intens. 
  • Scandaleyes Eye Shadow Stick in 011 Bluffing (L) se evidentiaza discret aplicat de unul singur sau mai intens cand a servit drept baza pentru un fard de pleoape. In ambele cazuri si-a facut treaba frumos, fara a se sterge sau strange pe parcursul zilei. Nu l-am incercat in apa sau la plaja, insa de-a lungul unei zile toride se comporta decent, mi s-a parut ca mai degraba s-a estompat usor si uniform pana seara. 
  • Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal in 012 Bronze de la Rimmel (R) reprezinta o alegere potrivita pentru machiajele de vara, este rezistent la transfer si usor de aplicat si presimt ca in curand voi detine o colectie de nuante din aceasta gama.
Si, nu in ultimul rand, un rimel pe care mi-l doream de mult, Maybelline Volum Express The Mega Plush, la care mi-a placut culoarea intensa si formula care nu incarca genele si doua oje din gama Rimmel 60 seconds (ce surpriza): In the poppy pink, o nuanta superba de vara cu aplicare aproape perfecta dintr-un singur strat (daca n-as fi avut pitici as fi lasat doar unul) si Lose Your Lingerie din colectia Rita Ora, un roz pal opac si cu sclipici discret, care face pielea sa para mai bronzata (initial am zis ca e doar o impresie, insa se pare ca nu sunt singura), care se aplica de asemenea frumos si fara dungi.

10 comentarii :

  1. lotiunea tropic ma tenta si pe mine, dar inca nu am incercat-o...poate vara viitoare, la cat de ploaioasa e pe la iasi vara aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa o incerci, chiar daca aveti putine zile de vara :)

      Ștergere
  2. De cand zic ca imi cumpar si eu lotiunea aceea de la Nivea... Cat despre ojele 60 seconds, acestea sunt preferatele mele. Rozul acela arata super! Saptamana frumoasa sa ai!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o sa incerc si celelalte variante de la NIvea, presimt ca o sa imi placa. Cu ojele 60 seconds am ajuns sa imi doresc sa nu mai apara nuante noi, ca altfel o sa le iau aproape pe toate.
      O saptamana faina si tie :)

      Ștergere
  3. vai.. iubesc lotiunea Hawaiian Tropic! Prima data am luat produse Hawaiian din Mexic si la fel, m-am bucurat tare mult sa regasesc si la noi flaconul acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce mi-ar fi placut sa fie toata gama... Oricum sper sa nu le retraga dupa o vreme, cum se mai intampla cu unele produse.

      Ștergere
  4. Lotiunea Hawaiian Tropic miroase super!Si nu lasa nici pielea lipicioasa.Si mie mi se pare bun rimelul de la Maybelline,care chiar da volum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar buna lotiunea, m-a surprins placut. Peria de la rimel mi se pare un pic ciudatica, dar m-am obisnuit cu ea si acum imi place tot mai mult.

      Ștergere
  5. Ojele din colectia Rita Ora sunt absolut superbe, toate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...