marți, mai 8

A girl can never have too many...


In cazul meu, creme de maini si balsamuri de par, astfel ca postarea, in loc sa se numeasca Shopping report, cum era programat, a primit un nume care corespunde in mai mare masura realitatii. La interval de 3-4 zile am cumparat inca un balsam, respectiv un set de creme de maini (la oferta, nu puteam sa trec mai departe indiferenta), asa ca acum am rezerve cat sa imi pot pune deoparte si in adapostul antiatomic.
Povestea spune ca am ajuns sa-mi cumpar o crema de maini Elmiplant cu miere si ulei de macadamia pentru ca mi se termina ce mai aveam pe acasa, insa mirosul ei mi se pare in cate o zi mult prea puternic, asa ca acum am inca doua creme de maini, din gama Himalaya, dintre care crema hidratanta nu are miros aproape deloc (n-am stiut dinainte, le-am luat pur si simplu), iar crema impotriva imbatranirii mainilor are un miros usor de plante, mult mai potrivit cu pretentiile nasului meu.
Cu balsamul a fost alta poveste: am ramas cu mai multe sampoane aproape consumate, ale caror balsamuri pereche s-au dus demult si, cum ma tot gandeam ce balsam ar merge cu toate, m-am reintors la unul din preferatele mele, Elseve pentru par vopsit (din pacate, cu samponul nu ma mai inteleg). Dar apoi atentia mi-a fost atrasa de gama Syoss Colour&Volume, silicone free, de la care mi-as fi luat doar samponul, dar cum puteam sa fac asta, cand balsamul mi se parea ca il va completa perfect? Asa ca le-am luat pe amandoua.
Cam atat deocamdata, oja se regaseste in postarea din zilele anterioare, pentru ca apucasem deja sa fac o poza si am lasat-o asa.

8 comentarii :

  1. cred ca toate facem asta :)...eu am 7 geluri de baie acum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, cu gel de dus mai inteleg. Problema mea era ca le-am cumparat deodata, deci clar fac provizii.

      Ștergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa scumpa:* Si eu mi-am facut provizii de geluri de baie pentru adapostul antiatomic!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asemenea, o sa avem niste adaposturi bine aprovizionate. Macar de ar fi provizii de mancare.

      Ștergere
  3. Cu crema de maini si eu sunt la fel, am cateva dar daca apare ceva nou nu rezist sa nu o cumpar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar nu ma plictisesc de o singura crema, plus ca ma tenteaza si pe mine ce e nou.

      Ștergere
  4. Sa ne spui cum sunt samponul si balsamul. Acum multe luni tin minte ca am incercat samponul pt volum si mi-a placut mult de tot...oare produsele din gama asta cum or fi ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum imi plac, dar in general nu m-au impresionat prea mult produsele Syoss. O sa revin probabil cu mai multe detalii intr-o postare.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...