vineri, august 23

Flormar top coat... neah

Primul meu top coat... ever, i think. Daca o baza pentru lacul de unghii mi se pare necesara, la modul ca nu imi patez unghiile cu lacurile colorate cand o folosesc, lacul de finisare mi se parea un fel de moft, de asta nu m-am avantat la un produs mai scump. In ideea ca de obicei un lac transparent imi era suficient pentru a indeplini ambele roluri, am vrut totusi sa vad care e diferenta si am ales un top coat de la Flormar.


Si nu ma declar foarte incantata, dupa cum se poate observa pe pensula aplicatoare, indiferent ca il folosesc la 5 minute dupa aplicarea lacului sau a doua zi, am observat ca imi dizolva usor stratul de oja, care se transfera pe pensula. Acest aspect pentru mine a fost ceva neasteptat, n-am idee daca asa se comporta orice top coat, insa m-a determinat sa abandonez folosirea lui in scopul pentru care este destinat. E bun insa pe post de lac transparent sau chiar ca si base coat.
In rest, n-am observat o uscare mai rapida a ojei in urma folosirii acestui produs, singurul merit pe care i-l pot atribui este aspectul lucios pe care il confera manichiurii, insa ca idee generala, nu mi se pare indispensabil un produs de gen, in ideea ca majoritatea lacurilor de unghii ofera deja acest luciu.



6 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Dupa experienta de mai sus, nici macar optiune nu cred ca va fi =(.

      Ștergere
  2. La mine nu exista manichiura fara top coat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca nu toate top coat-urile au problema asta, sau ca nu te deranjeaza trebaa cu dizolvarea ojei? Eu nu ma pot obisnui.

      Ștergere
  3. Nici mie nu imi plac deloc cele care dizolva lacul de unghii. Si shimba usor si nuanta ojei. Foarte rar aplic si eu topcoat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe undeva ma bucur ca nu sunt singura :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...