duminică, august 25

Cheap finds: Miss Sporty

De ceva vreme am inceput sa acord din nou atentie standului Miss Sporty, dupa ce ma dezamagisera mai multe produse de la ei. Si asa, o vizita dupa alta, am achizitionat trei produse care merita mentionate, mai ales ca preturile lor se invart in jurul sumei de 10 lei.



Rimelul Fabulous Lash Curved Brush a fost de fapt cadou la o revistuta, m-a atras in primul rand culoarea ambalajului si forma periutei. Nu ma murdaresc pe pleoape la aplicare (e vina rimelurilor, nu a mea, cand se intampla), nu incarca genele, nu le lipeste, le alungeste si le curbeaza usor. Efectul este mai degraba natural, comparabil oarecum cu cel al unui produs similar de la Rimmel (Extra Super Lash Curved Brush, nici nu stiu daca mai exista, insa pe vremea bugetului din studentie era unul din preferatele mele).



So Perfect Stay Coverstick este de fapt un corector pe care eu il folosesc ca si anticearcan, deoarece nu am nevoie de acoperire prea mare si, avand ten gras, nu mi se usuca pielea de la consistenta acestui produs. Rar l-am folosit pentru a masca imperfectiuni, insa il prefer pentru zona de sub ochi pentru ca rezista toata ziua, se fixeaza usor cu pudra (eu folosesc in continuare minerala) si ofera o usoara iluminare a zonei. Pentru ce am nevoie mi se pare suficient.



Incurajata de succesul celor doua produse, am decis sa incerc si un gloss din colectia Hollywood, in nuanta Pasadena, un corai subtil, numai bun pentru vara. Ofera culoare discret, nu usuca buzele, nu este lipicios, insa singura problema este aplicatorul, care pare intotdeauna uscat si necesita cateva straturi succesive pentru a obtine efectul dorit. In plus are un gust dulceag care mi se pare foarte placut.




8 comentarii :

  1. Si eu am corectorul :D De fapt imediat il si termin. Obisnuiam sa il folosesc pt a masca imperfectiuni dar am renuntat.
    Acum are aceiasi intrebuintare ca cea mentionata de tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, l-am si recomandat unei colege, la fel il foloseste si ea :)

      Ștergere
  2. Am avut si eu un rimel cu ambalaj roz de la miss sporty si muuulte oje :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ojele nu m-au prea dat pe spate, rimeluri in schimb am avut mai multe :)

      Ștergere
  3. mi-ai facut si mie pofta acum de produse miss sporty!Ce pacat ca nu am DM prin zona..decat la Cluj :( dar imi fac chiar acum un wishlist si le includ pe toate :)
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le lua din dm ca is cam scumpe, incearca mai degraba in Cora.

      Ștergere
  4. imi place mult glossul

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunsc ca m-a atras mai mult culoarea decat textura :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...