duminică, septembrie 1

First impression: Maybelline Color Tattoo 24 hr

Imi aduc aminte si acum cu nostalgie de (cred ca) primele mele farduri crema, pe care le-am iubit de nu era adevarat: erau tot Maybelline si se numeau Cool Effects, se pare ca mai exista ratacite prin magazine sau pe net. Asa ca se subintelege cu cata curiozitate asteptam un nou produs de genul, dupa cateva esecuri care nu merita mentionate, iar acest produs s-a dovedit a fi Color Tattoo.

Nuanta se numeste 55 Inked in Pink si face parte din gama Metal. Este un roz metalic intens, care se aplica usor cu sau fara primer (eu am incercat ambele variante, primer-ul fiind Too Faced Shadow Insurance).
In prima instanta am fost usor dezamagita, nu reuseam sa aplic culoarea uniform si parea si destul de slab pigmentata, insa cand am iesit din casa am mai aplicat un strat si de aceasta data a mers mult mai bine. S-a strans putin in cutele pleoapei, insa dau vina pe lipsa de indemanare in aplicare: se fixeaza destul de rapid, in consecinta trebuie putina rapiditate, insa este buildable pana la obtinerea efectului dorit.
La a doua incercare am folosit si primer si atunci n-am mai avut probleme, se poate folosi impreuna cu fardul, desi ma gandeam ca o sa fie dificil de uniformizat.
Inca n-am ajuns la a treia incercare, dar ma gandesc deja sa folosesc produsul pe post de baza pentru un fard de pleoape compact ca sa vad cum se comporta in acest caz, mai ales ca din ce am citit este mai mult intrebuintat in acest sens.



Am incercat un swatch (fara primer):



Dupa ce am incercat (de trei ori) sa il indepartez prin frecare:


As vrea sa precizez ca inca mai am urma pe mana si inca incerc sa o indepartez la ora la care scriu aceste randuri, fara insa a folosi demachiante sau vreun alt produs de curatare. Cand o sa ma plictisesc, o sa apelez totusi la ceva de genul, dar inca sunt curioasa cum se pastreaza pe parcursul zilei.

In concluzie, urmatoarea nuanta pe lista este Bad to the Bronze, am vrut una singura doar ca sa ma conving, insa cred ca totusi o sa incerc inca una, nu de alta dar ma tenteaza un machiaj cu o nuanta mai inchisa din aceasta gama in pliul pleoapei.
Pentru vara sau pentru un machiaj natural este un produs ideal, eu de obicei prefer machiajele putin mai sofisticate, asa ca cel mai probabil ma voi folosi mai mult de el odata cu venirea toamnei.

5 comentarii :

  1. Tare frumoasa este nuanta! Eu am On and On Bronze si o ador.
    Tu de unde l-ai luat? Ca vad ca are denumirea americana. Si ambalajul este diferit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am swatchuit si eu ieri On ans On Bronze, fara primer, ca eram intr-un magazin, si mi-a placut mult nuanta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu de ce, dar eu ma feresc de fardurile cu textura cremoasa... dar acesta chiar pare interesant si..rezistent :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu cand am incercat prima data asta pe mana am ramas blocata ca dupa 7 ore tot acolo era,si ma spalasem pe maini de cateva ori. Ca dovada ca dupa 7 ore m-am dus sa il si cumpar :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...