duminică, octombrie 27

Shopping report


Ar trebui sa precizez ca e de fapt o tura de shopping din septembrie, de care am uitat pana acum. Insa partea buna este ca pot sa si emit cateva pareri despre fiecare din produsele de mai jos, deoarece am avut timp berechet sa le folosesc si sa imi formez o impresie.
 

Deodorantul Yves Rocher cu lamaita a fost de fapt cadou la o revista, am bucur ca n-am dat mult pe el deoarece nu ma incanta absolut deloc. Poate la vara o sa ii mai dau o sansa, asa fresh miroase ca mi se face parca frig cand il simt, in plus, se usuca greu si n-am rabdare.
  • Baza complex fortifiant pentru unghii de la Farmec este nelipsita din ritualul sapatamanal de manichiura, n-as putea sa spun ca am observat imbunatatiri in ceea ce priveste starea unghiilor mele, insa o folosesc ca si baza protectoare sub lacuri.
  • Am vazut oferta la acest lapte demachiant Melcfort de la Gerocossen si astfel l-am achizitionat la jumatate de pret. Imi place ca isi face treaba si miroase placut, insa o textura mai usoara cred ca era mai de efect.
  • Crema antirid Melcfort pentru riduri profunde a devenit crema de noapte preferata inca de la prima utilizare. Desi pare densa si greoaie, se abosrbe foarte rapid in piele si dimineata tenul arata relaxat si odihnit. Ma intreb retoric oare de ce nu exista si o crema de ochi din aceasta gama.
  • CC Cream de la Elmiplant reprezinta o surpriza deosebit de placuta ca si textura, aspect, matifiere, SPF, insa cu doua mici aspecte negative: se intinde destul de greu si neuniform (trebuie sa insist) si are un parfum destul de pronuntat. In rest numai de bine, imi place tot mai mult firma asta.
  • Crema de ochi Apidermaliv se inscrie in seria BMMBI (Bloggers Made Me Buy It) si din pacate nu ne-am imprietenit foarte bine, insa o sa incerc sa o folosesc mai mult timp, poate efectele pe termen lung o sa ma convinga Deocamdata textura si mirosul ma impiedica sa o intrebuintez zilnic.
  • In schimb, Aslavital Lift Intensiv contur ochi si buze este mai pe placul meu, imi place mult textura si efectul de a doua zi dimineata asupra ochilor. In plus, nu are miros si textura se preteaza mult mai bine la aplicarea in zona delicata a ochilor.
  • In sfarsit un rimel care imi place, ScandalEyes Retro Glam de la Rimmel, pentru ca are efect vizibil de alungire si curbare pe genele mele scurte si drepte. Mai mult, am aplicat si 4 straturi si arata tot bine, deci mi-a acaparat atentia pe deplin pentru urmatoarea perioada.

3 comentarii :

  1. Produsele din gama Melcfort vreau sa le incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa ai o surpriza placuta, mai putin lotiunea tonica :)

      Ștergere
  2. am și eu un deo de la y.r. și nu îmi place deloc! :(
    iar baza fortifiantă eu o folosesc împreună cu uleiul pentru cuticule și își face treaba grozav.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...