duminică, noiembrie 10

Fall colors

De cand a venit toamna, am intrat intr-un fel de rutina colorata, daca pot sa ii spun astfel, unde am adunat cam toate produsele ce ies oarecum din zona mea de confort. Bineinteles ca nu puteau lipsi nuantele nude si taupe, insa intr-o minoritate absoluta. Din nou, le-am aruncat pe jos: 

Nu se regasesc in swatch-uri:
  • blush-ul Bourjois (cred ca fost editie limitata) 22 Tomette D`Or, care este perfect pentru perioada aceasta a anului, datorita particulelor aurii ce se regasesc prin nuanta sa rosiatica
  • oja Kallos no 243 pentru ca am tinut mortis sa am un visiniu la indemana, dar deoarece nu sunt prietena buna cu acest gen de culoare, nu m-am indurat sa investesc mult in ea
  • lac de unghii Color Riche Vernis de la l'Oreal in nuanta 608 Luxembourg Garden pe care de fapt nu l-am purtat inca, insa arata promitator 

Nuantele de taupe apartin unui creion Rimmel Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal in (cum altfel) 004 Taupe (L) si (inca) unui fard Color Tatoo in 40 Permanent Taupe (R). N-as putea sa precizez care mi-este mai drag, pana sa vina frigul am preferat creionul, deoarece nuanta sa era mai calda, acum insa am trecut in tabara cealalta.

Gloss-urile sunt reprezentate de Shine Caresse 101 Lolita (L) care este o culoare minunata si purtabila la orice ora si Couleurs Nature de la Yves Rocher (R) in Rose de Sables 08, un roz auriu mediu care nu imi spunea nimic in ambalaj, insa odata aplicat arata cu totul altfel.

Rujurile (L, sus-jos))
  • Revlon ColorBurst Lip Butter in 001 Pink Truffle care nu parea deloc genul meu de culoare, insa se incadreaza perfect la my lips but better, a devenit preferatul meu de la prima utilizare.
  • l'Oreal Colour Riche in Fairest Nude 800 pe care mi l-am dorit de ani de zile si in in sfarsit am reusit sa pun mana pe el.
Si tot rujuri (R, sus-jos)
  • Rimmel Moisture Renew Lipstick 380 Vintage Pink chiar pare o nuanta vintage si mi-e foarte drag, il am de mai de mult, insa nu il scot din portfard decat in sezonul de toamna, mi se pare ca lumina de afara il pune cel mai bine in valoare.
  • si cea mai recenta indragosteala, Lancome l´Absolu Nu – 304 Rose Dentelle: e de fapt o interpretare proprie a tendintelor actuale si m-a surprins foarte placut, e una din putinele nuante de visiniu care mi se potriveste si ma bucur ca m-am autosugestionat sa il iau pe neincercate.

  • Butter London Yummy Mummy e un bej mediu cu irizatii fine, genul de culoare pe care ar trebui sa o aiba oricine la indemana.
  • Golden Rose Holiday no 54 e texturat si sclipicios in acelasi timp, nu e cea mai reusita nuanta din gama insa imi place pentru ca nu e foarte festiva si poate fi purtata si cand ploua (nu doar cand ninge).
  • Cupio no 41 a fost o alegere de moment, mi-ar fi placut sa se apropie mai mult de rosul din sticluta, insa o sa-i acord o bulina pentru simplul fapt ca m-a convins sa o cumpar intr-un moment in care nu eram deloc impresionata de nuantele de rosu si chiar facusem curat in acest departament printre ojele din colectia de acasa.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...