duminică, mai 25

PPRA Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Acest lac de buze face parte din gama produselor care creeaza adevarate valuri printre iubitoarele de makeup (Products People Rave About). Este vorba de Rimmel Apocalips in nuanta 101 Celestial.


Initial vazand cat este de laudat, am avut o reactie usor reticenta (iar a aparut ceva nemaipomenit, big deal), apoi vazand si colectia de nuante disponibile, la fel, nu mi se parea genul de produs care sa ma atraga. In plus, nici nu era disponibil la noi in tara, asa ca o perioada am uitat de existenta lui.
Apoi au aparut si pe rafturile magazinelor autohtone, dar, fiind la preturi de nerefuzat, s-au epuizat inainte sa apuc sa le studiez indeaproape. Si a mai trecut ceva vreme... pana intr-o zi cand, vazandu-l intr-un catalog, mi-am facut planuri sa ajung in prima zi a promotiei ca sa nu mai am nicio scuza.


Si asa m-am infiintat la raft, am luat la rand toate nuantele, mi-a fost greu (recunosc) sa ma hotarasc doar la una, insa pana la urma am ales ceva purtabil si de toata ziua.
Primul test n-a fost trecut chiar cu brio, mi s-a parut ca face dungi si nu se aplica uniform, desi pigmentatia era chiar buna. Am insistat cu pictura si pana la urma am obtinut un rezultat multumitor. A doua zi insa, am aplicat de dimineata un strat usor mai generos decat in mod normal (voiam sa arate perfect) si am constatat cu incantare ca arata tot mai bine pe masura ce trecea timpul si mai ales ca imi place mult cum arata usor mat, dupa ce se stersese acel strat suplimentar. De rezistat rezista bine cateva ore (4-5), dupa care aduce vag cu un lipstain in caz ca nu este reaplicat. Singurul lucru care nu imi place in mod special este mirosul ciudatel, care insa nu se simte decat in momentul aplicarii.


Am ales sa port produsul in geanta pentru mici retusuri pe timpul zilei (de obicei am la mine doar chestii testate de-a lungul timpului), insa cu toata sinceritatea isi merita cei 14 lei, dar daca era la pret intreg probabil ca as fi trecut in continuare indiferenta pe langa raft.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...